Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1481  
Παλιά 09-03-19, 14:09
Το avatar του χρήστη tsavman
tsavman Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 17-06-2011
Μοντέλο: Ε12 2004, 1.x
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 721
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 237
tsavman είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Δεν ξέρω αν έχει καλύτερη ροή η μεταλλική εισαγωγή, αλλά σίγουρα είναι πιο ανθεκτική από την πλαστική. Χρήσιμη αν τουρμπίσεις, αλλά κατά τα άλλα δε νομίζω να έχει διαφορές.

Το δικό μου setup όσον αφορά τον υπερκυβισμό αποτελείται από τα εξής:

- Έμβολα από Celica 1ZZ-FE
- Διωστήρες από Celica 1ZZ-FE
- Στρόφαλος από Celica 1ZZ-FE
- Πολλαπλή εισαγωγής αέρα από MR-2.
- Πεταλούδα εισαγωγής αέρα από ΜR-2.
- Σωλήνας εισαγωγής αέρα από Corolla TS.
- Φίλτρο Κ&Ν στο φιλτροκούτι.
- Χταπόδι από 1ZZ-FE.
- Καταλύτη απο Lexus IS200.
- Ανοξείδωτη σωλήνα από μπρος μέχρι πίσω & μεσαίο καζανάκι.
- Τελικό εξάτμισης από Corolla TS.
- Βολάν από 1ZZ-FE.
- Δίσκος/πλατώ Aisin KT-100A

Αναφέρομαι σε Ε12, χωρίς πρόγραμμα. Δεν έχω check engine, καίει φυσιολογικά (γύρω στα 10lt/100km εντός) με μέση εδώ και 30.000km στα 9lt/100km χωρίς προσπάθεια για οικονομική οδήγηση.
Απάντηση με παράθεση
  #1482  
Παλιά 10-03-19, 09:51
Το avatar του χρήστη iempan
iempan Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 27-03-2011
Περιοχή: Θεσσαλονικη,Ελλαδα
Μηνύματα: 325
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 200
iempan είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Περαν του υπερκυβισμου υπαρχει καποια σωστη λυση για την μεταδοση?
Ποιο κιβωτιο ειναι το ιδανικοτερο ξερουμε?
Παντρευεται το κιβωτιο της σελικα της μικρης με τις ντιζες απο το τς για παραδειγμα?
Απάντηση με παράθεση
  #1483  
Παλιά 12-03-19, 11:37
Το avatar του χρήστη tsavman
tsavman Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 17-06-2011
Μοντέλο: Ε12 2004, 1.x
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 721
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 237
tsavman είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από iempan Εμφάνιση μηνυμάτων
Περαν του υπερκυβισμου υπαρχει καποια σωστη λυση για την μεταδοση?
Ποιο κιβωτιο ειναι το ιδανικοτερο ξερουμε?
Παντρευεται το κιβωτιο της σελικα της μικρης με τις ντιζες απο το τς για παραδειγμα?
Καλημέρα!
Για να μην τα γράφω ξανά, ρίξε μια ματιά εδώ, από το post #454 και μετά

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TmNemesis : 12-03-19 στις 12:55.
Απάντηση με παράθεση
Ερωτηση
  #1484  
Παλιά 29-08-19, 12:10
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ερωτηση

Σε 111 κορολα 4zz, εχει τοποθετησει κανεις κινητηρα 3zz?
Εννοω να αγορασει μια μεταχειρισμενη μηχανη 3zz και να την βαλει πανω οπως ειναι....
Απάντηση με παράθεση
  #1485  
Παλιά 29-01-21, 21:52
G6 john Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-06-2011
Μοντέλο: corolla g6 1400 vvti
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 58 male
Μηνύματα: 92
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 174
G6 john είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλησπέρα στην παρέα, έχω πολύ καιρό να σας επισκεφτώ, διαβάζω πολύ προσεκτικά για 2η φορά όλο το θέμα από την αρχή και κοντεύω να τελειώσω και τη δεύτερη φορά. Η ενημέρωση και η βοηθεια που έχετε προσφέρει όλοι,παιδιά είναι παραδειγματικη .Πολλοι απο εσας πιθανον θα εισατε πολυ μικροτεροι μου(εγω ειμαι ενας ανησυχος 50αρης,που δε λεει να μεγαλωσει������,προερχομενος απο τα νιατα μου,απο saxorala,τουμπανιασμενα και κατεληξα στο κορολακι μου απο το 2010 και ησυχασα.Αλλα παραησυχασα και τρωγομαι παλι γιατι δεν υπαρχει δυνατοτητα αλλαγης αυτοκινητου.Εχει παλιωσει η γριουλα g6 1.4 2000 μοντελο,250.000 χλμ.Καιω 1 λιτρο λαδι στα 1000.Σκεφτομουνα τη φαση με 1ζζ 1800 πραγματα και μεχρι εκει.Ουτε καπακι να πειραξω,ουτε εισαγωγες,πετσλουδες εξατμισεις,προγραμμα,τιποτα,απ αυτα.Εις γνωση μου από όσα έχω διαβάσει ότι δεν θα πάρει αυτά που πρέπει, αλλα σιγουρα θα ζωντανεψει πολυ απο οτι ειναι τωρα..Η ερωτηση ειναι και θελω τις εμπειρες γνωμες σας,οσοι ξερουν,με το λαδοκαψιμο βαζοντας τα εμβολα τα καινουρια με τα ελλατηρια στους κυλινδρους,οπως ειναι(γιατι δε θελω να τρεχουμε ρεκτιφιε για μετρηματα,λογω κοστους να μην ξεφυγω) ,θα γινει δουλεια? Δεδομενου οτι ειχα διαβασει καπου το Sotos που μιλησε κσι για οβαλ στους κυλινδρους,τι γινεται με αυτο το θεμα,θα γινει δουλεια? η θα μπλεξω? Τα χρηματα μου ειναι περιορισμενα(εχω και 2 διδυμα στην εφηβια) και κατσλαβσινεται τη θεση μου.Τα πραγματα,τωρα θα μαθω τιμες απο Πασπσλιε,εχω γνωστο μεσα που παιρνω εκπτωση αλλα και μεσω club.Σιγουρα οι τιμες θα εχουν αλλαξει απο εκεινα τα χρονια που ειχατε βαλει,αλλα θα δουμε.Και ενα τελευτσιο,Αθηνα ειμαι απο συνεργειο εχω εναν ανθρωπο που πηγαινω,γνωστη των Toyota,πολλα πραγματα βεβαισ τα φτιαχνω μονος μου γιατι σκαμπαζω,αν εχετε να μου προτεινετε με pm αν θελετε κσι καποιον αλλο που να εχει ασχοληθει με τη δουλεια αυτη να μου πειτε,να εινσι και οικονομικα σχετικα και ανεπισημα καποιο παλικαρι εκτος δουλειας του(καταλαβαινετε τι εννοω) ακομα καλυτερα.
Ευχαριστω πολυ εκ των πρωτερον και ζητω συγνωμη για το μυθιστορημα,αλλα επρεπε να εξηγησω.
Απάντηση με παράθεση
  #1486  
Παλιά 31-01-21, 14:23
Το avatar του χρήστη Edessaios
Edessaios Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 16-03-2006
Μοντέλο: COROLLA ZZE12? 1.8/ KE36
Περιοχή: Εξωτική Έδεσσα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 3.523
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 5 φορές σε 5 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 589
Edessaios έχει φοβερή αύρα Edessaios έχει φοβερή αύρα
Αν προσωρήσεις σε υπερκυβισμό πρέπει οπωσδήποτε να μετρήσεις τους κυλίδρους σου για το αν έχουν γίνει οβαλ. Το 90% και παραπάνω των κινητήρων, για να μη πω το 100%, έχουν γίνει οβαλ. Όταν λέμε οβάλ μη φανταστείς να έχουν γίνει πεπόνι, , αλλά και τα λίγα μικρά που έχει πάρει φτάνει για να συνεχίσει να καίει λάδι άσχετα αν βάλεις καινούργια πιστόνια και ελατήρια. Γι'αυτό το ρεκτιφιέ είναι η μόνη λύση για να κάνεις σωστή δουλειά κι ας έχει κάποιο κόστος παραπάνω. Και φυσικά μετά θα πας σε πιστόνια 79,5χιλ και όχι 79χιλ. όπως είναι τα στάνταρ. Αυτό όσο για την συγκεκριμένη απορία σου. Αφού έχεις διαβάσει και όλα τα άλλα είσαι σε καλό δρόμο.....
__________________
My garage

COROLLA EE101 SW
COROLLA ZZE122 1.8
HONDA VFR 800Vtec ABS '05
Απάντηση με παράθεση
  #1487  
Παλιά 01-02-21, 11:17
Το avatar του χρήστη tsavman
tsavman Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 17-06-2011
Μοντέλο: Ε12 2004, 1.x
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 721
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 237
tsavman είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Η πιθανότητα για οβάλ είναι αρκετά μεγάλη, δεδομένου ότι μιλάμε για 4ΖΖ πρώτης γενιάς (του 2000). Επιβεβαιώνεται εν μέρει και από το λαδοκάψιμο, αν και αυτό μπορεί να οφείλεται και σε κολλημένα ελατήρια πιστονιών.

Το πρόβλημα με τα xZZ μπλοκ είναι ότι δεν παίρνουν ρεκτιφιέ στους κυλίνδρους, καθώς έτσι καταργείται η ειδική επίστρωση νικασίλ. Οπότε τα oversized πιστόνια δεν είναι 100% σωστή λύση, όσον αφορά την αξιοπιστία.

Αποσπάσματα από εδώ:

The cylinder block - aluminium "open deck" with thin cast iron liners. thin-walled cast iron liners.It was the second, after a series of MZ, Toyota experience to introduce mass "alloy engines. The liners are fused into block and their special rough outer surface promotes strong connection. Advantage - engine weight reduced to ~100 kg instead of 130 kg of iron cast predecessor of the same displacement.

The great disadvantage of all new Toyota engines - their "disposable". Reboring possibility does not provide, proper replacement of liners is impossible in principle (of course, in despair, these engines are subjected to overhaul, with liners replacement using non-original parts or matched counterparts from other brands). The problems exist even with oversize crankshaft bearings.


Προσωπική γνώμη είναι ότι ο σωστός υπερκυβισμός ξεκινάει από το σωστό block. Δεν αξίζει να ξεκινήσεις τη διαδικασία με οβάλ κυλίνδρους ή ρεκτιφιέ σε αυτούς.
Απάντηση με παράθεση
  #1488  
Παλιά 01-02-21, 16:01
G6 john Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-06-2011
Μοντέλο: corolla g6 1400 vvti
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 58 male
Μηνύματα: 92
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 174
G6 john είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παιδιά σας ευχαριστω για τις απαντήσεις. Ναι κι εγω εχω ακούσει ότι το ρεκτιφιε δεν ενδεικνυται για αυτα τα μοτερ,δεδομενου οτι δεν μπορουν να μπουν χιτωνια οπως τον παλιο καιρο και χαλαει η επιστρωση.Ομως αν σκεφτω για αλλο μπλοκ,τι θα ειναι κι αυτο? ο μαντρας που ενδεχομενως θα το παρω,που θα ξερω οτι θα μου πει αληθεια οτι ειναι απο τη νεα σειρα που δεν καιγανε? μα ουτε αυτος μπορει να το ξερει καν.Τα φερνουν με το κιλο στις νταλικες.Εντω μεταξυ ελεγα να μην μπλεξω και με δηλωματα κσι ιστοριες αν κρατουσα το δικο μου μπλοκ.Αν τα ριξω ετσι μεσα με καινουρια ελατηρια(που οπως ειπε και ο φιλος μπορει να ειναι και κολημενα) αν ειναι να κσιει λαδι δεν θα ειναι λετε,σαφως πολυ λιγοτερο? Εις γνωση μου οτι εινσι ενα αμαξι 20ετιας και λιγο λαδακι δικαιολογειται.Δηλαδη αν κατεβαινε στο μισο η καταναλωση ισως την παλεψουμε,που λενε
Επίσης είναι και το θέμα με τα παλιά πιστονια με τις 4 τρυπες και οχι τις 8,που πιστεύω ευθύνεται κατά πολύ για το λαδοκαψιμο.
Λιγο αυτο,λιγο τα καινούργια ελατήρια, δεν θα μαζευτεί λέτε?

Αθηνα καποιος που να εχεις ασχοληθει και δομιμασει τη συνταγη ξερουμε? εννοω μηχανικος αλλα και καποιος φιλος που να το εχει κανει,να μου πει δυο πραγματα

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη G6 john : 02-02-21 στις 13:15.
Απάντηση με παράθεση
  #1489  
Παλιά 03-02-21, 18:07
Το avatar του χρήστη tsavman
tsavman Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 17-06-2011
Μοντέλο: Ε12 2004, 1.x
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 721
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 237
tsavman είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ισχύει ότι τα παλιά πιστόνια δημιουργούσαν το πρόβλημα με τα ελατήρια, λόγω ελλιπούς λίπανσης αυτών.
Το θέμα είναι, ρισκάρεις να τα βάλεις όλα καινούρια με πιθανότητα οβάλ κυλίνδρων; Έχουν επισκευαστεί έτσι πολλά και συνέχισαν να έχουν πρόβλημα με κάψιμο λαδιών, αυτή τη φορά καθαρά από την οβαλότητα.
Η οβαλότητα επίσης οδηγεί και σε piston-slap, το οποίο είναι και επικίνδυνο.

Δες αν θέλεις και αυτό το βίντεο.

Προσωπική μου γνώμη είναι να βρεις ένα xZZ μπλοκ από το 2005 και μετά, και να φτιάξεις αυτό, ιδανικά ένα 4ΖΖ ώστε να είναι και νόμιμο.
Απάντηση με παράθεση
  #1490  
Παλιά 05-02-21, 16:37
G6 john Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-06-2011
Μοντέλο: corolla g6 1400 vvti
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 58 male
Μηνύματα: 92
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 174
G6 john είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Edessaios Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν προσωρήσεις σε υπερκυβισμό πρέπει οπωσδήποτε να μετρήσεις τους κυλίδρους σου για το αν έχουν γίνει οβαλ. Το 90% και παραπάνω των κινητήρων, για να μη πω το 100%, έχουν γίνει οβαλ. Όταν λέμε οβάλ μη φανταστείς να έχουν γίνει πεπόνι, , αλλά και τα λίγα μικρά που έχει πάρει φτάνει για να συνεχίσει να καίει λάδι άσχετα αν βάλεις καινούργια πιστόνια και ελατήρια. Γι'αυτό το ρεκτιφιέ είναι η μόνη λύση για να κάνεις σωστή δουλειά κι ας έχει κάποιο κόστος παραπάνω. Και φυσικά μετά θα πας σε πιστόνια 79,5χιλ και όχι 79χιλ. όπως είναι τα στάνταρ. Αυτό όσο για την συγκεκριμένη απορία σου. Αφού έχεις διαβάσει και όλα τα άλλα είσαι σε καλό δρόμο.....
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsavman Εμφάνιση μηνυμάτων
Ισχύει ότι τα παλιά πιστόνια δημιουργούσαν το πρόβλημα με τα ελατήρια, λόγω ελλιπούς λίπανσης αυτών.
Το θέμα είναι, ρισκάρεις να τα βάλεις όλα καινούρια με πιθανότητα οβάλ κυλίνδρων; Έχουν επισκευαστεί έτσι πολλά και συνέχισαν να έχουν πρόβλημα με κάψιμο λαδιών, αυτή τη φορά καθαρά από την οβαλότητα.
Η οβαλότητα επίσης οδηγεί και σε piston-slap, το οποίο είναι και επικίνδυνο.

Δες αν θέλεις και αυτό το βίντεο.

Προσωπική μου γνώμη είναι να βρεις ένα xZZ μπλοκ από το 2005 και μετά, και να φτιάξεις αυτό, ιδανικά ένα 4ΖΖ ώστε να είναι και νόμιμο.
Να σαι καλά σε ευχαριστώ για την απαντηση.Εκανα,να σου πω, λοιπον την επισκεψη στον Πασπαλιε και ρωτησα τις τιμες για τα πραγματα 1zzfe και βρεθηκα στα προθυρα εγκεφαλικου,ενω οι τοτε τιμες που λεγαν τα παιδια ηταν 1700€,σημερα με 20% εκπτωση που εχει ενας φιλος μηχανικος ειναι 2498€,δηλαδη 3000€ χωρις την εκπτωση.Τραγικο,1300 μονο ο στροφαλος.Οποτε εφυγε και τελειως απο το μυαλο μου και ρωτησα σε καποιον για μια τιμη,οπως λες κι εσυ για κορμοκαπακο μονο χωρις περιφερειακα,που οπως ειπα δεν θα ηθελα να μπλεξω με πεταλουδες και μπεκ, γιατι μετα θα θελει και προγραμμα,μου ειπε 700-800€ με αλλαγμενα ελλατηρια απο εκεινον,για να ειναι σιγουρος,λεει.Δεν ξερω σαν τιμη τι λεει,επειδη θα ειναι γυμνο,μηπως ξερετε εσεις καλυτερα? αλλα δεν εχει και τωρα λεει,εχουμε καποιον αλλο αξιοπιστο Αθηνα να ρωτησω?Εν τω μεταξυ οπως εχουν πει και τα παιδια εδω ,δεν θα εχω προβλημα με μαμα εισαγωγη,μπεκ και εγκεφαλο και εξατμιση,νομιζω του vvti ειναι 45mm.Το λεω γιατι ο ανθρωπος αυτος μου ειπε οτι θα δουλευει φτωχα σαν 1800,αλλα οk.Και μηπως εχω θερμοκρασιες μεγαλες στην εξατμιση και στον καταλυτη.Γιατι δεν συζητω για εξατμισοβαβουρες καθ'οτι 50αχρονος χαχαχα.Θελω ησυχια με μαμα εξατμιση

Υ.γ να σου πω ελισης,οτι λεω για 1zz γιατι οπως μαθαμε με τις τιμες,ειναι αδυνατον να βρω ενα 4zz (για να μην εχω δηλωματα οπως λες) και μετα να αγορασω και τα πραγματα καινουρια,θα φτασει μια περιουσια.Οποτε αναποφευκτα για τη νομιμοτητα,που ειπες,θα εχω θεμα οντως.Αλλα αφου θα γινει που θα γινει να το χαρω κιολας.Μην παω σε ημιμετρα(1600 ) .Δεν ξερω ετσι ελεγα.....

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη G6 john : 06-02-21 στις 20:36.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Υπερκυβισμός από 3zz σε 1zz... andreas_e12 TOYOTA COROLLA E 12 26 23-11-10 13:16
Υπερκυβισμός butlerakos TOYOTA COROLLA 111(G6) 2 06-12-09 23:06
Υπερκυβισμός!!! Ayrton SUPPORT 78 21-02-08 00:20
Μηχανές Εσωτερικής Καύσης – Βιβλία – Εκπαίδευση(;) kyro SUPPORT 8 22-09-07 10:15
Υπερκυβισμός toyota mania ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 7 05-01-05 18:37



Page generated in 0,21843505 seconds (77,06% PHP - 22,94% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:59.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)