Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
|
|
08-05-17, 21:49
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-10-2011
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Έκανες τίποτα?
|
|
|
|
08-05-17, 22:36
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 20-01-2007
Μηνύματα: 32
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Kαλησπέρα!!
Ναι το έφτιαξα!!
Βρίκα πως είναι επαφές στο bosch.
Ύστερα βρίκα πως φέρνει τις επαφές και στο denso του yaris μου που είναι ίδιο με το mr2 και τα σύνδεσα αντίστοιχα το έλενξα πάνω στο corolla και είναι οκ.
Όντως έχουν διαφορά για αυτό και δεν δούλευε.
Θα έπρεπε εξαρχής να το κάνω έτσι για να μην ταλαπωρηθώ.
Έκανα reset και δούλεψε κανονικά.
Μένει κάποια στιγμή να βρω ένα φις για να το βάλω κανονικά, όχι όπως είναι τώρα με βύσματα μονομένα.
Ύπαρχει μια διαφορά στα volt που γυρίζει το signal στον εγκέφαλο στα δυο tps δηλαδή παίζει και αυτό που έλεγα με τις ωμικές αντιστάσεις... Kυρίως στο τέρμα γκάζι το bosch γυρίζει σχεδόν τα 5V πίσω, ενώ το denso και στα δύο αυτοκίνητα τερματίζει γύρω στα 3.98V. Στο ρελαντί που μας απασχολούσε είναι σχεδόν τα ίδια. Ελπίζω στα ψηλά να φτιάχνει μείγμα με το afm ή να έχει φτιάξει καινούριο χάρτη και να μην έχει θέμα, αλλά στην τελική ας πάει να το δει με ένα wideband ή ας φτιάξει πρόγραμμα αν είναι φτωχό.
Από εκεί και πέρα εντιπώσεις δεν μπορώ να γράψω γιατί το αυτοκίνητο δεν είναι δικό μου και δεν έχω εικόνα για το πως ήταν πριν. Η άποψη μου είναι πως το αυτοκίνητο θέλει μαζέματα και καλή συντήρηση (φίλτρο βενζίνης, καθάρισμα μπεκ και μπουζί ιριδίου) για να πάρει ότι μπορεί να πάρει από μια τέτοια μετατροπή.
Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια!!
|
09-05-17, 06:58
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-10-2011
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τα έχω φάει στην μάπα και εγώ.
Από εκεί και πέρα βάλτε και ένα πρόγραμμα στον εγκέφαλο και θα δουλέψει ρολόι.
|
09-05-17, 14:31
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 21-10-2003
Περιοχή:
Nikaia
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 4.504
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
εκει ειχα καταληξει και εγω , για αυτο τον λογο πηρα τον bosch και του εκανα με το κολητηρι δυο χαρακιες στις εσωτερικες ακρες και καρφωσα το αξονακι απο την πεταλουδα , ετσι καταφερα και εβαλα την μια βιδα ,απο τις 2 , και δουλευει αρκετο καιρο σχεδον τελεια ως τωρα ..
το επομενο βημα ειναι αγραφος ...
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663
Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..
|
09-05-17, 21:50
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-10-2011
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ποιος άγραφος ταιριάζει Φάνη?
Κόστος?
Το vvti τι γίνεται?
Το air condition?
|
09-05-17, 22:00
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 21-10-2003
Περιοχή:
Nikaia
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 4.504
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
ο καλυτερος που εχω βρειι ειναι ο GREEDY , και υπαρχει και ετοιμο προγραμμα για mr2 ,
κανενα προβλημα με το vvti και το ac .. το εχω δει να δουλευει και εχω μιλησει με τον goatorafin που μπορει να το προγραμματισει..
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663
Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..
|
09-05-17, 22:25
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-10-2011
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
O greddy ο παράλληλος εννοείς?
|
|
|
|
09-05-17, 22:57
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 20-01-2007
Μηνύματα: 32
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Εγώ όλα αυτά τα έκανα ως ερασιτέχνης σε ξένο αυτοκίνητο με κύριο στόχο να υπάρχει επιστροφή στο μαμά 100%, και όλα αυτά επειδή είπα αυτό που ήξερα και είχα υποχρέωση να αποδείξω οτι όντως γίνεται.
Δεν ήθελα να τρυπήσω το bosch το οποίο είχε και άλλο πάτημα στην πεταλούδα που δημιουγούσε αμφιβολίες αν θα δουλεύει καλά αφού δεν έχει ούτε επαναφορά το bosch.
Τέλος πάντων με αυτά και με αυτά μπήκε και είναι σωστό ως εκεί.
Από εκεί και πέρα το αυτοκινητάκι θέλει συντήρηση σε 1-2 πραγματάκια στο σύστημα καυσίμου, μπουζί, εξάτμιση και τέλος πρόγραμμα. Αν θέλει τα κάνει αν δεν θέλει το αφήνει όπως είναι.
Για άγραφο η άποψη μου είναι LINK όπως έχω στο yaris μου απ το 2009 και ποτέ δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα από τα ηλεκτρικά. Σωστή σύνδεση, σωστό πρόγραμμα χωρίς υπερβολές, δεκάδες οι δικλείδες ασφαλείας που μπορείς να ορίσεις και το αυτοκίνητο έχει τα πάντα σαν καθημερινό που με ένα κουμπί μετατρέπεται σε αγωνιστικό!!
Ναι μεν δίνεις κάποια αρκετά χρήματα, αλλά είναι μια "επένδυση" που μπορείς να την βάλεις σχεδόν σε οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο (ανάλογα με το μοντέλο του εγκεφάλου και τον αριθμό κιλύνδρων) πέσει στα χέρια σου στο μέλλον. Ούτε χαλάει, ούτε χάνει τα χρήματα του με το χρόνο.
|
09-05-17, 23:09
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-10-2011
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ποιον link φοράς?
Επίσης πως πάει το αμάξι με την νέα πεταλούδα?
|
|
|
|
09-05-17, 23:52
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 20-01-2007
Μηνύματα: 32
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
LINK G4 storm έχω με v4.9.9 firmware.
Λέω το firmware γιατί όπως το βάλαμε και από τότε κάνει cutoff τα μπεκ στο άφημα του γκαζιού υπό κάποιες συνθήκες στροφές - χιλιομέτρων μιλάμε για σοβαρή οικονομία στο καύσιμο!!
Ήταν το δεύτερο αυτοκίνητο στην Ελλάδα που έβαζε G4 το 2009 στο Μαλιώρα. Αντιμετωπίσαμε τότε κάποια προβλήματα, τα λύσαμε και δούλεψε άριστα ως το 2014 που το έκανα turbo. Ύστερα με το turbo φτιάξαμε αρκετές φορές το πρόγραμμα για λόγους που δεν έχουν να κάνουν με τον εγκέφαλο ή το πρόγραμμα αυτό καθαυτό.
Το corolla δεν είναι δικό μου και δεν έχω γνώση πως ήταν πριν, ούτε επαφή ποτέ με άλλο ίδιο αυτοκίνητο. Η γενική εικόνα είναι πως είναι μέγας τάφος αλλά αυτό όταν καθηρερινά οδηγείς ένα αμάξι 900-950kg με 200 ως 300 άλογα και C56 σασμάν.
Ξεπερνώντας αυτή την πρώτη εντύπωση είναι ικανοποιητικό στα χαμηλά και στα μεσαία μέσα στην πόλη αφού δείχνει να έχει ροπή να το σπρώξει.
Στα ψηλά όμως είναι ανεπαρκέστατο... 120km/h πέμπτη στο σασμάν έλαχιστα ανηφορικό κομμάτι το πατάς απ' τα μισά στο πάτωμα δεν κάνει απολύτως τίποτα. Κατεβάζεις 4η ξαναπάτας πάλι τίποτα... τρίτη δεν κατέβασα ήταν ο ιδιοκτήτης δίπλα...
Όλα αυτά για εμένα είναι δείγμα φτωχού μίγματος οπότε μπαίνει στο παιχνίδι η ανάγκη προγράμματος.
Δεν είναι κακό μοτέρ το 4zz άσχετα απ' τα πόσα λάδια καίει. Είναι στο χέρι του καθενός να το περιποιηθεί εσωτερικά και να το φτιάξει να μην καίει και να παίρνει και τα πόδια του. Απλά σαν σύνολο δεν το βοηθά και το σασμαν σε αντίθεση πχ με το yaris.
Ο ιδιοκτήτης λέει πως έχει πάρει στα μεσαία σίγουρα, στα ψηλά θα τον βάλω να πατήσει με κανένα άλλο να δούμε...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,19507289 seconds (75,04% PHP - 24,96% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:53. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|