Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi
Ναι και εγω τοσο περιπου το εκτιμαω...Αν σκεφτουμε κ οτι το Celica με ιδια μηχανη και 6αρι σαζμαν βαραει 8,7 τοτε οι υπερκυβισμενοι οντως κανα 9αρι θα ειναι...
Δηλαδη ετη φωτος πισω απ τα 20βαλβιδα...
Βρηκα τις επισημες μετρησεις της TOYOTA του 20βαλβιδου και λεει(Toyota Corolla Levin AE111 BZR)...0-100 κανει σε 7,5 δευτ. και τελικη 207km/h πραγματικη...
Aχ αχ αχ...
|
Δεν ξερω σε καροτσα Levin τι κανει παντως το 7.5 φανταζει απο δυσκολο εως ανεφικτο σε οτιδηποτε αλλη καροτσα περα απο Starlet και αυτο παιζεται αν ειναι καλο το μοτερακι και φυσικα το μαυροκαπακο!!!
Αν κρινω και απο τα αλογα που τα λενε 165 τοτε οι Ιαπωνες παραηταν αισιοδοξοι!!!!ΔΕΝ εχει βγαλει 165 ουτε σε ΜΑΗΑ κανενα 20βαλβιδο !!!!
Οπως και να εχει η συγκριση με υπερκυβισμενο μπορει να γινει μονο με ασημοκαπακο και παλι δυσκολα!!!!Εκτος αν ειναι σε βαρια καροτσα και ευνοηθει το υπερκυβισμενο λογω ροπης και παλι........
ΔΕΝ υπερκυβιζεις για να πηγαινει σαν 20βαλβιδο.....
Αλλη φιλοσοφια μοτερ!!!Εκει που τελιωνει ενα υπερκυβισμενο αρχιζει το 20βαλβιδο!!!(6000)
Το υπερκυβισμενο το εχεις για να εχεις 16κιλα ροπης στις 2500 και 18 στις 4500!!!Αυτο συνεπαγεται οδηγησιμοτητα,αξιοποιησιμο φασμα και οικονομια καυσιμου!!!!