Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
|
|
19-02-11, 10:44
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 30-01-2004
Περιοχή:
Κοκ. Μύλος
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 2.432
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Nαι λάθος μου 11,7-11,9 εννοούσα.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
Εγω προτεινω γαι τα ατμοσφαιρικα-υπερκυβισμενα 12.5 μεχρι την μεγιστη ισχυ και μετα 12 εως τον κοφτη βαρια 11.8!ΑΠΟΔΟΣΗ +ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ!
|
Το 12,5 είναι σχετικό που λές. Είναι ένα νούμερο κοινά αποδεκτό. Γνωστός μου έβαλε σε μαμα tsport wideband και είχε μείγματα 11,8-12 που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο δουλεύει από το εργοστάσιο λίγο πλούσιο.
Εμένα δεν μπορούσε να το κάνει πιο φτωχό γιατί είχα πειράκια λόγω 95άρας βενζίνης και υψηλής συμπίεσης. Πιστεύω με 1,8 πιστόνια (=χαμηλότερη συμπίεση) θα μπορούσε να φτιάξει πιο επιθετικό πρόγραμμα.
|
19-02-11, 13:51
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 16-03-2006
Περιοχή:
Εξωτική Έδεσσα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 3.523
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 5 φορές σε 5 μηνύματα
|
|
Η τέλεια αναλογία για το windband είναι 14,7 το λέει και στις οδηγίες χρήσης και τοποθέτησης αλλά και στο σαιτ της Innovate.
Από εκεί και κάτω το μίγμα είναι πλούσιο από εκεί και πάνω ελιναι φτωχό.
Εγώ αυτή τη στιγμή δουλεύω στο 14,0 με 14,3 σε κανονική πορεία και σε άνοιγμα του αυτοκινήτου κατεβαίνω στα 13 μέχρι και 12.8
__________________
My garage
COROLLA EE101 SW
COROLLA ZZE122 1.8
HONDA VFR 800Vtec ABS '05
|
19-02-11, 15:49
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-05-2008
Περιοχή:
Βύρωνας
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 613
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sotoskap
Εβαλα και την δική μου καμπύλη για σύγκριση με τις δικές σας. Βέβαια είναι απο άλλο δυναμόμετρο λιγο πιο απαισιόδοξο απο αυτό που μετρήσατε τα δικά σας. Παντα με μετρο συγκρισης το Megane του Γιαννη.
Υ.Γ : μετέφερα τα ποστ εδω στο "Υπερκυβισμός – όλα όσα θελουμε να μάθουμε" που είναι πιο κατάλληλο γι αυτή την συζήτηση
|
Η διαφορά σου από τα άλλα είναι αρκετά μεγάλη και κρατάς δύναμη πάντου, με πολύ φουσκωμένη καμπύλη, απλά χωρίς ένα ιδιαίτερο απόλυτο νούμερο...Μπορείς να μου πεις αν δεν σου κάνει κόπο τι πράγματα φοράς, γιατί κοίταξα στο γκαράζ σου και δεν τα γράφεις
|
|
|
|
19-02-11, 16:59
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-05-2008
Περιοχή:
Βύρωνας
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 613
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Λοιπόν, πήρα τους πίνακες που ανεβάσατε και έκανα σύγκριση με την δικιά μου δυναμομέτρηση. Το αρχείο από το dyno δεν το έχω, αλλά έχω μια άλλη φωτο που είχα βγάλει.Οπότε μια μικρή απόκλιση θα την έχουν τα νούμερά μου, σας το λέω, μην περιμένετε και το 0,3....Βάζω το δικό μου σε σχέση με του madvinegar(που έτσι θα έχω και το δικό μου με 18άρια και χωρίς πρόγραμμα) και του sotoskap.
Στις 2000rpm, έχω διαφορα 8 άλογα με madvinegar και 29 με sotoskap
2500rpm 10,5 με madvinegar και 23 με sotoskap
3000 13,7 >>>>> 27,5
3500 10,6 >>>>> 31
4000 12,2 >>>>>38
4500 19,7 >>>>> 43
5000 21 >>>>>37
5500 20 >>>>>35
6000 29 >>>>>40,5
6500 38 >>>>>38
Γιατί αυτή η τόσο μεγάλη διαφορά?Δεδομένου ότι εγώ θέλω να δουλεύω από 2000 μέχρι 5500 και όχι πιο ψηλα, ΠΡΕΠΕΙ να κάνω ότι και ο sotoskap, αφού σε αυτό το φάσμα, έχει από 23 έως 43 άλογα παραπάνω από εμένα!
|
|
|
|
19-02-11, 18:39
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή:
Βέροια
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TARZAN
Η διαφορά σου από τα άλλα είναι αρκετά μεγάλη και κρατάς δύναμη πάντου, με πολύ φουσκωμένη καμπύλη, απλά χωρίς ένα ιδιαίτερο απόλυτο νούμερο...Μπορείς να μου πεις αν δεν σου κάνει κόπο τι πράγματα φοράς, γιατί κοίταξα στο γκαράζ σου και δεν τα γράφεις
|
Το μοτέρ έχει στρόφαλο-μπιέλες-καινούρια πιστόνια-ελατήρια 1ΖΖ σε καινούριο κορμό. Έχει πεταλούδα και πολλαπλή 1ΖΖ, χταπόδι χειροποίητο και εξάτμιση μαμα μέχρι πριν το τελικό καζανάκι, που είναι από TS. Στον εγκέφαλο έχει υποστεί μικρο-διορθώσεις στο αβανσ και στο κόφτη. Η μέτρηση είναι με μαμά φίλτρο στο φιλτροκούτι και 95αρα βενζίνη ΕΚΟ. Βέβαια δεν είναι η καλύτερη. Η πιο σωστή είναι όταν κάναμε τις τελευταίες διορθώσεις και τότε έγραψε 147,9 αλλά την έχω μόνο σε φωτο και οχι σε χαρτι.
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....
Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
|
19-02-11, 19:12
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 24-10-2005
Περιοχή:
Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
τα μπεκ τα 4ΖΖ εχεις πανω ε?
|
19-02-11, 19:35
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-05-2008
Περιοχή:
Βύρωνας
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 613
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τι μπεκ έχεις?
Επίσης όταν λες καινούργιο κορμό, εννοείς από 4zz ή 1zz?
Και μια χαζή ερώτηση: Εσύ τι πιστεύεις ότι κάνει αυτήν την διαφορά?
|
|
|
|
19-02-11, 21:11
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή:
βολος
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Gorillas
Nαι λάθος μου 11,7-11,9 εννοούσα.
Το 12,5 είναι σχετικό που λές. Είναι ένα νούμερο κοινά αποδεκτό. Γνωστός μου έβαλε σε μαμα tsport wideband και είχε μείγματα 11,8-12 που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο δουλεύει από το εργοστάσιο λίγο πλούσιο.
Εμένα δεν μπορούσε να το κάνει πιο φτωχό γιατί είχα πειράκια λόγω 95άρας βενζίνης και υψηλής συμπίεσης. Πιστεύω με 1,8 πιστόνια (=χαμηλότερη συμπίεση) θα μπορούσε να φτιάξει πιο επιθετικό πρόγραμμα.
|
Και γιατι απο το να βαλεις αλλα πιστονια και να ριξεις συμπιεση-ροπη-αποκριση-αλογα να μην βαζεις 100αρα και να τελειωνεις!Ειναι πιο ευκολο νομιζω ασε που θα παρεις και το 100%της δυναμης και της ροπης του μοτερ!
Ειδες Νικο 11.8-12 η TS για ασφαλεια!Αν την προγραμματισεις για 100αρα και με 12.5-12.8 να πως βγαινουν 6-7 αλογα παραπανω!
Λογικο αφου εχεις συμπιεση επιβαλλεται να χρησιμοποιεις 100αρα ειδαλλως θες μια πιο ηπια ρυθμιση σε αβανς και μειγμα ,οποτε πολυ σωστα τα νουμερα που εχεις 11,7-11,9!
Υπαρχει ενα <μπακαλιστικο> που λεει οτι για μοτερ πανω απο 11 συμπιεση θες οπωσδηποτε 100αρα!
Γι αυτο και στα μοτερ οπως το megane που εχω 10 συμπιεση λενε 95 αρα!
Πετρο η τελεια αναλογια ειναι 14,7 η αλλιως λ=1!Εκει εχεις την πιο τελεια καυση ΑΛΛΑ αυτο δεν μπορει να συμβει στα μοτερ πρακτικα γιατι θα ειχαμε τοσο υψηλη θερμοκρασια καυσαεριων EGT που τα εμβολα και οι βαλβιδες θα γινοταν μια ωραια εμβολοβαλβιδοσουπα!!!
Οπως σου ειπα και τοτε,προσωπικη μου αποψη ειναι οτι δουλευεις αρκετα-επικυνδυνα φτωχος με 12.8-13 κοντα στον κοφτη και ειδικα μεσα στην πιστα που το βαζεις , που εισαι συνεχεια σε υψηλο αριθμο στροφων , καθως θελει και προσοχη στην Εθνικη αν το πηγαινεις ΤΑΠΑ τελικες ειδικα καλοκαιρι με καμια 35+ βαθμους κελσιου και σε συνδυασμο με 95αρα που βαζεις ,φτιαχνεις εναν πολυ επικινδυνο συνδυασμο-κοκτειλ!
Προσωπικη μου γνωμη φυσικα και χωρις παρεξηγηση ε!Απλα σου εξηγω πως εχουν τα πραγματα οπως τα γνωριζω εγω ,χωρις να το παιζω <ξερολας>!!Αν θες συμβουλευσου και την γνωμη ενος ειδικου-προγραμματιστη να σου πει και αυτος αν ισχυουν αυτα οπως σου τα λεω!
Και το αναφερω εδω στο Forum και οχι σε Π.Μ γιατι θεωρω οτι και ο υπολοιπος κοσμος που τα διαβαζει πρεπει να τα γνωριζει και να προβληματιστει οταν κανει βελτιωσεις και να μην λεμε επικυνδυνα παραδειγματα για την αξιοπιστια των μοτερ!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
|
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη giannis gt : 19-02-11 στις 21:22.
|
19-02-11, 21:35
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή:
Βέροια
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TARZAN
Τι μπεκ έχεις?
Επίσης όταν λες καινούργιο κορμό, εννοείς από 4zz ή 1zz?
Και μια χαζή ερώτηση: Εσύ τι πιστεύεις ότι κάνει αυτήν την διαφορά?
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Roy-D
τα μπεκ τα 4ΖΖ εχεις πανω ε?
|
Ναι έχω τα μαμά μπεκ (1.4 & 1.6 είναι ίδια).
Όταν έκανα την δουλεια τα έβαλα σε ολοκαινουριο κορμό 4ΖΖ.
Την διάφορα την εντοπιζω μετα την τοποθετηση του χταποδιου και ειδικα μετά τις διορθώσεις στον εγκέφαλο και συγκεκριμένα στο αβανς.
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....
Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
|
|
|
|
20-02-11, 02:02
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 30-09-2006
Περιοχή:
Johannesburg
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.879
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Λοιπόν,σήμερα ήμασταν Βέροια με τον Φίλιππο και έκανε πρόγραμμα στην υπερκυβισμένη του ρόλλα.
Τα αποτελέσματα: Από 143ps τώρα στα 151,5 ps & ο κόφτης ανέβηκε(προγραμματίστηκε) στις 7200στροφες.
Οι καμπύλες δεν έστρωσαν τελείως,διορθώθηκαν αρκετά.Και όπως είπε ο μάστορας θα φτιάξουν κι άλλο μετά από 200-300km,όπου θα γίνει και το τελευταίο test πάνω στο δυναμόμετρο.
Μιχάλη(mad) ετοιμάσου κάτι μου λέει ότι θα είσαι ο επόμενος.
Παρακάτω είναι: στην πρώτη φώτο χωρίς, στην δεύτερη με πρόγραμμα.Α,και όλες οι μετρήσεις είναι στο ίδιο dyno με παρόμοιες καιρικές συνθήκες(κάπου στους 11 βαθμούς με βροχή και πολύ υγρασία).
ΥΓ1:Να ευχαριστήσουμε τον Σώτο & τον Γιώργο για την παρέα,αλλά και για το ΤΕΛΕΙΟ φαγητό στην περιβόητη ''ΣΤΑΣΗ''.
ΥΓ2:Περισσότερα θα σας πει ο Φίλιππος αύριο.
ΥΓ3:Εγώ σαν συνοδηγός αυτό που κατάλαβα είναι ένα καλύτερο τράβηγμα(δύναμη του μοτέρ),λιγότερο θόρυβο(ιδίως στα πολλά km),και βέβαια ότι ο κόφτης είναι βαθιά στα κόκκινα.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,21137309 seconds (76,83% PHP - 23,17% MySQL) with 46 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 06:13. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|