Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
4E-FE -> 4E-FTE
  #1  
Παλιά 18-06-04, 02:03
vask Offline:
 
Εγγραφή: 05-05-2004
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 67
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
vask είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
4E-FE -> 4E-FTE

Καλησπέρα,
έχω ερώτηση μόνο για γνώστες.

:: Η αλουμινένια εισαγωγή του 4E-FE από Corolla '99 μπορεί να μπει στον 4E-FTE? Με τη πεταλούδα του 4Ε-FTE βέβαια που είναι κάπως μεγαλύτερη. Όχι ότι δεν υπάρχει η εισαγωγή του FTE, απλά η εισαγωγή του ατμοσφαιρικού φαίνεται πιο turbίσια από αυτή του τούρμπο κινητήρα.

Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Φιλικά, Βασίλης
Απάντηση με παράθεση
Re: 4E-FE -> 4E-FTE
  #2  
Παλιά 18-06-04, 08:21
Το avatar του χρήστη chris
chris Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 12-12-2003
Μοντέλο: COROLLA 111 TURBO 209ps
Περιοχή: abelokoipoi-halandri-marousi
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 126
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 275
chris είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: 4E-FE -> 4E-FTE

ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ
__________________
LIVE TO FLY
FLY TO LIVE
DO OR DIE
Απάντηση με παράθεση
Re: 4E-FE -> 4E-FTE
  #3  
Παλιά 18-06-04, 10:31
Το avatar του χρήστη UNIQUE
UNIQUE Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 06-05-2004
Μοντέλο: ΕΕ111
Περιοχή: ΚΑΛΛΙΘΕΑ
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 599
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 318
UNIQUE είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: 4E-FE -> 4E-FTE

Παιδιά υπάρχουν διαφορές στα εν λόγω μοτέρ στο εσωτερικό του κινητήρα?
Απο όσα έχω ψάξει και έχω βρεί στο internet δεν αναφέρονται διαφορές πχ. πιστόνια,μπιέλες,μοίρες στις γωνίες των βαλβίδων, στα μέταλλα κτλ.
Πιο είναι το σκεπτικό? Αντί να ψάξεις και να βρείς ένα μοτέρ 4Ε-FΤΕ το οποίο δεν ξέρεις σε τι κατάσταση είναι και τι χρήση του είχε κάνει ο σχιστομάτης τυπάκος που το είχε γιατί να μην αγοράσεις μόνο πολλαπλή εξαγωγής, τουρμπίνα, εγκέφαλο και μερικά ακόμα ψιλοπράγματα όπως map sensor κτλ να του βάλεις και ένα intercooler μπροστά που έτσι και αλλιώς θα το έβαζες και να το δουλέψεις με την ίδια πίεση όπως το τούρμπο.
Απο όσα λέγονται τα πιστόνια των ιαπωνικών αντέχουν πιέσης μέχρι 1 bar.
Νομίζω οτι το κόστος θα είναι αρκετά χαμηλότερο απο μία αλλαγή κινητήρα και το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο.
Όποιος γνωρίζει ας μου απαντήση γιατί έχω μπεί στην πρίζα και ψάχνομαι.....
__________________
MY SITE
Απάντηση με παράθεση
Re: 4E-FE -> 4E-FTE
  #4  
Παλιά 18-06-04, 10:40
vask Offline:
 
Εγγραφή: 05-05-2004
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 67
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
vask είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: 4E-FE -> 4E-FTE

Ο 4e-FE έχει μεγαλύτερη σχέση συμπίεσης (ατμοσφαιρικός...), άλλους εκκεντροφόρους και προφανώς άλλα μέταλα από τον 4E-FTE.

Εν ολίγεις, οτιδήποτε πέρα ενός light turbo στον 4Ε-FE, χρειάζεται και μερικά κουβαδάκια από κάτω να μαζεύεις ότι αφήνεις... Επίσης το να μετατρέψεις τον 4E-FE σε 4E-FTE έχει μεγαλύτερο κόστος από το να κάνεις σκάτζα.

Φιλικά, Βασίλης
Απάντηση με παράθεση
Re: 4E-FE -> 4E-FTE
  #5  
Παλιά 18-06-04, 11:01
Το avatar του χρήστη UNIQUE
UNIQUE Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 06-05-2004
Μοντέλο: ΕΕ111
Περιοχή: ΚΑΛΛΙΘΕΑ
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 599
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 318
UNIQUE είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: 4E-FE -> 4E-FTE

Tην σχέση συμπίεσης σίγουρα θα την ρίξεις.
Για τους εκκεντροφόρους δεν το γνώριζα- και τα μέταλλα?Σίγουρα έχουν διαφορές?
Παντως και ο 4E-FTE light turbo είναι αφου δουλέυει 0,65 overboost 0,45 σταθερό.
Τώρα για το κόστος ίσως στο σύνολο δεν έχουν μεγάλες διαφορές συν το οτι εάν αλλάξεις μοτέρ μπορείς το παλιό μοτεράκι σου να το πουλήσεις.
Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση.
__________________
MY SITE
Απάντηση με παράθεση
Re: 4E-FE -> 4E-FTE
  #6  
Παλιά 18-06-04, 14:34
Anonymous Offline:
 
Εγγραφή: 21-10-2003
Μηνύματα: 1.377
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Anonymous είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: 4E-FE -> 4E-FTE

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από UNIQUE";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παιδιά υπάρχουν διαφορές στα εν λόγω μοτέρ στο εσωτερικό του κινητήρα?
Απο όσα έχω ψάξει και έχω βρεί στο internet δεν αναφέρονται διαφορές πχ. πιστόνια,μπιέλες,μοίρες στις γωνίες των βαλβίδων, στα μέταλλα κτλ.
Πιο είναι το σκεπτικό? Αντί να ψάξεις και να βρείς ένα μοτέρ 4Ε-FΤΕ το οποίο δεν ξέρεις σε τι κατάσταση είναι και τι χρήση του είχε κάνει ο σχιστομάτης τυπάκος που το είχε γιατί να μην αγοράσεις μόνο πολλαπλή εξαγωγής, τουρμπίνα, εγκέφαλο και μερικά ακόμα ψιλοπράγματα όπως map sensor κτλ να του βάλεις και ένα intercooler μπροστά που έτσι και αλλιώς θα το έβαζες και να το δουλέψεις με την ίδια πίεση όπως το τούρμπο.
Απο όσα λέγονται τα πιστόνια των ιαπωνικών αντέχουν πιέσης μέχρι 1 bar.
Νομίζω οτι το κόστος θα είναι αρκετά χαμηλότερο απο μία αλλαγή κινητήρα και το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο.
Όποιος γνωρίζει ας μου απαντήση γιατί έχω μπεί στην πρίζα και ψάχνομαι.....

Ψαξου, Ψαξου... ::
Απάντηση με παράθεση
Re: 4E-FE -> 4E-FTE
  #7  
Παλιά 01-09-04, 01:14
speedc Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 31-08-2004
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 102
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 265
speedc είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: 4E-FE -> 4E-FTE

Απο όσα έχω ψάξει έχουν σίγουρα διαφορετικά μεταλλα τα εσωτερικά τους και εκκεντροφόρους και σίγουρα το ατμοσφαιρικό δεν θα αντεχε αυτές τις πιέσεις σε πλακώματα πανω απο ένα χρόνο ενώ το 4efte αντέχει εγγυημένα .Ακόμη το κόστος είναι πολύ υψήλότερο αφου θέλεις πολλαπλή , τουρμπίνα , wastegate , intercooler , σκαστρα , μεγαλύτερη φιλτροχοάνη , αλλο θερμοστάτη (γιατί μιλάμε για τελείως αλλες θερμοκρασίες) , εγκέφαλο . Τέλος το σημαντικότερο είναι οτι αναλαμβάνεις και το ρίσκο της μετατροπης γιατί αν πέσεις σε κανενα ασχετο που πιστεψε με δεν είναι λίγοι το setup αυτό δεν θα δουλέψει ποτέ. Φυσικά υπάρχουν μειονεκτήματα και στο 4efte (διάβασε σχετική μου δημοσίευση στο topic "4e-fte Σε Αε111 1.3 ")

Φιλικά Νίκος
__________________
Corolla G6 4E-FTE
Απάντηση με παράθεση
Re: 4E-FE -> 4E-FTE
  #8  
Παλιά 05-09-04, 15:23
Το avatar του χρήστη spiros
spiros Offline:
 
Εγγραφή: 23-10-2003
Μοντέλο: AE86
Περιοχή: Nikaia
Ηλικία: 47 male
Μηνύματα: 87
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 273
spiros είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: 4E-FE -> 4E-FTE

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από vask";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπέρα,
έχω ερώτηση μόνο για γνώστες.

:: Η αλουμινένια εισαγωγή του 4E-FE από Corolla '99 μπορεί να μπει στον 4E-FTE? Με τη πεταλούδα του 4Ε-FTE βέβαια που είναι κάπως μεγαλύτερη. Όχι ότι δεν υπάρχει η εισαγωγή του FTE, απλά η εισαγωγή του ατμοσφαιρικού φαίνεται πιο turbίσια από αυτή του τούρμπο κινητήρα.

Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Φιλικά, Βασίλης

Μπεινει με πατεντα αλλα μην κρινεις ενα βιβλιο απο το εξωφυλλο του. Παει πολυ καλυτερα με την εισαγωγη του 4Ε-FTE. Η εισαγωγη του 4E-FE δειχνει πιο τουρμπισια αλλα στην πραγματικοκητα "πνιγει" το μοτερ με αποτελεσμα να στεγνωνει ο κυλινδρος.
__________________
Buy it, Strip it, Tune it, Race it....Technology!!!
Απάντηση με παράθεση
Ερωτησεις για turbo και 4E-FTE...
  #9  
Παλιά 11-09-04, 18:08
Anonymous Offline:
 
Εγγραφή: 21-10-2003
Μηνύματα: 1.377
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Anonymous είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ερωτησεις για turbo και 4E-FTE...

Επειδη καποια πραγματα δεν τα ξερω, θα ηθελα αν καποιος γνωριζει κατι απο τα παρακατω (ολο και καποιος θα τα ξερει) και δεν βαριεται να απαντησει...

Ξεκιναμε...

1) Κατα την αγορα ενος μοτερ, τι περιλαμβανεται ακριβως? (εγκεφαλος,...?)

2) Αν αλλαξουμε απο 4ΕFE σε 4EFTE χρειαζομαστε και εγκεφαλο?


4E-FTE

3) Εστω οτι θελουμε να βαλουμε 2,5αρα τουρμπινα. Ποια τα +, - (πχ δυναμη, lag, κλπ)

4) Τι επιπλεον αλλαγες χρειαζονται για αυτη τη μετατροπη? (πχ εξατμιση) Αναφερετε περιπου το κοστος.

5) Συμφερει η μετατροπη να γινει απο την αρχη για να γλιτωσουμε κανα ?

6) Μεχρι τι πιεση (και περιπου ποσα αλογα) μπορουμε να ανεβασουμε με μαμα και με 2,5αρα τουρμπινα με ασφαλεια?


Αυτα προς το παρρον...
Αν γινεται να απαντατε συγκεκριμενα. πχ: 4) .................... (για να μην χαθουμε)
Απάντηση με παράθεση
Re: Ερωτησεις για turbo και 4E-FTE...
  #10  
Παλιά 11-09-04, 18:31
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 852
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ερωτησεις για turbo και 4E-FTE...

Λογικα στο δινουν κομπλε ωστε να λειτουργγσει και να θυμασαι μονο ενα πραγμα ΟΤΙ ΚΑΕΙ ΠΑΕΙ.
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,21980405 seconds (81,38% PHP - 18,62% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:22.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)