Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Κροτάλισμα σε 4Α-FE
  #1  
Παλιά 19-11-11, 22:24
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 421
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Question Κροτάλισμα σε 4Α-FE

Θέλω να κάνω μία ερώτηση για λογαριασμό ενός φίλου με 4AFE σε Celica AT-180.
Μετά από αλλαγή καπακιού που χρειάστηκε να κάνει, άλλαξε βαλβίδες και για να ρυθμίσει διάκενα, χρησιμοποίησε νέα shims, ώστε να πετύχει τα διάκενα.
Έτσι, ενώ βάσει κατασκευαστή για τις κρύες βαλβίδες εισαγωγής θέλουμε 0,15-0,25 (με επιθυμητή την κεντρική τιμή 0,2) και για τις κρύες βαλβίδες εξαγωγής θέλουμε 0,2-0,3 (με επιθυμητή κεντρική τιμή 0,25) ρυθμίσαμε κοντά στο 0,15 τις εισαγωγής (με μία στο 0,18 περίπου) και κοντά στο 0,2 τις εξαγωγής (με δύο στο 0,23-0,25 περίπου).
-
Με αυτές τις ρυθμίσεις, ο κινητήρας λειτουργεί κανονικά με τη διαφορά ότι "κροταλίζει" στο ρελαντί (σαν ντίζελ ένα πράγμα), αλλά μόλις ανεβάζει στροφές, το κροτάλισμα εξαφανίζεται...
-
Τα shims είναι μια χαρά και εφαρμόζουν άψογα.
Τα ελατήρια είναι μια χαρά, χωρίς κανένα πρόβλημα.
Οι βαλβίδες και οι έδρες είναι άψογες.
Οι εκκεντροφόροι άψογοι, και τα έδρανά τους μια χαρά.
-
Θα παρακαλούσα όποιον μπορεί να φανταστεί τι στην ευχή μπορεί να συμβαίνει, ας το γράψει εδώ, μήπως και καταφέρουμε να βρούμε κάποια λύση...
Σκεφτόμαστε να πάρουμε πιο "χοντρά" shims ώστε να πετύχουμε μικρότερα διάκενα, μήπως και καταφέρουμε να εξαφανίσουμε το κροτάλισμα στο ρελαντί...
-
Κάθε ιδέα ευπρόσδεκτη και ευχαριστώ προκαταβολικά όσους θα μπουν στον κόπο να απαντήσουν...
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 19-11-11, 22:55
Το avatar του χρήστη pilotos7
pilotos7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-10-2008
Μοντέλο: Corolla E-11 f/l G6
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 383
pilotos7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Oταν ζεσταθει το μοτερ κροταλιζει στο ρελαντι?
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 19-11-11, 23:17
Το avatar του χρήστη Stetas
Stetas Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 17-07-2006
Μοντέλο: Corolla E111L HB G6
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.733
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 409
Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Μήπως έχει να κάνει με το λάδι, κι όταν ανεβάζει στροφές και σηκώνει πιέση λαδιού σταματάει το κροτάλισμα? Σαν πειράκια ακούγεται?
__________________
Stelios's E111L HB G6

Corollaclub
Πάτρα
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 19-11-11, 23:25
Το avatar του χρήστη pilotos7
pilotos7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-10-2008
Μοντέλο: Corolla E-11 f/l G6
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 383
pilotos7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Λογικα δεν ειναι απο το λαδι.Καποια απο τα shims θελουν αλλαγμα.Το ιδιο ''προβλημα'' ειχα και εγω..Πηρα καινουρια και σταματησε.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 20-11-11, 09:15
zzt231gr Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 09-08-2010
Μοντέλο: ΖΖΤ231
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 63
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 187
zzt231gr είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Λογικα ειναι απο τα διακενα.Τι ιξωδες λαδιου χρησιμοποιεις?Αν θες ανεβασε ενα βιντεο να το ακουσουμε.
__________________
www.northcelica.gr
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 20-11-11, 15:43
Το avatar του χρήστη termagazis
termagazis Offline:

Μέλος
 
Εγγραφή: 09-06-2009
Μοντέλο: ΑΕ101
Περιοχή: Αραχωβα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 140
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 209
termagazis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
φιλε εαν κροταλιζει ζεστο ειναι απο "κουρδισμα" του εκκεντροφορου.τον κουρδισατε οταν τον βαλατε η εστω πριν τον βγαλετε βαλατε το βιδακι που κραταει το γραναζι να μην στριψει?εαν δεν το κανατε επικοινωνησε μαζι μου να σου πω λεπτομερειες.μην πειραξεις διακενα ακομα! σπυρος 6973929211
__________________
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 20-11-11, 18:20
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Εμενα κάνει ενα κροταλισμα σαν αυτο που λετε (σε 4E-FTE) αλλα δεν ειναι απο βαλβιδες γιατι 1ον) το κανει μονο με εντελως κρυο το μοτερ με ανεβασμενο ρελαντι στις 1500 στροφες περιπου και 2oν) αν βγαλω την φυσα της βαλβιδας που φαινεται στην φωτο δεν ακουγεται τπτ!!! αυτη η βαλβιδα λεει στο toyota EPC valve assy, air control (ιδια εχει και στο 4E-FE), γιατι μου κροταλιζει με κρυο μοτερ? αν ξερει κανεις μου λεει! για το αλλο μοτερ πιστευω και εγω αυτο που ειπε ο Pilotos7. Αν υπάρχει τετοια βαλβιδα και στo 4A-FE μπορει να το κανει αυτη? δεν δοκιμαζετε οπως εκανα εγω να της βγαλετε την φυσα ενω δουλευει το μοτερ?
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  Hi-Low boost solenoids .JPG
Εμφανίσεις:  90
Μέγεθος:  120,5 KB  

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 20-11-11 στις 19:30.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 20-11-11, 18:31
Το avatar του χρήστη harbov
harbov Offline:
 
Εγγραφή: 11-01-2009
Μοντέλο: Corolla G6 '99
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 738
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 273
harbov είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Σε φιλο με το ιδιο προβλημα που του παρουσιαστηκε μετα απο επισκευη στο καπακι (σε μοτερ οπελ βεβαια) βγαλαμε τα λαδια βαλαμε καποια ποσοτητα πετρελαιο το καναμε μερικες βολτες βγαλαμε το πετρελαιο βαλαμε νεα λαδια κ ολα ενταξει μετα. Δεν το συνιστω ομως.
__________________

I am not normally a religious man, but if you are up there, save me Superman

One day i want to become B.E.A.M.S.
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 20-11-11, 19:01
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Αν ειναι ετσι τοτε ο θορυβος μπορει να φυγει με ποιο πηχτα λαδια, δλδ με 5-40 πχ σε μοτερ που ειχαμε δοκιμασει ακουγοντουσαν οι βαλβιδες, με 10-40 δεν ακουγοταν τπτ!
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 20-11-11, 20:20
Το avatar του χρήστη termagazis
termagazis Offline:

Μέλος
 
Εγγραφή: 09-06-2009
Μοντέλο: ΑΕ101
Περιοχή: Αραχωβα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 140
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 209
termagazis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Εμενα κάνει ενα κροταλισμα σαν αυτο που λετε (σε 4E-FTE) αλλα δεν ειναι απο βαλβιδες γιατι 1ον) το κανει μονο με εντελως κρυο το μοτερ με ανεβασμενο ρελαντι στις 1500 στροφες περιπου και 2oν) αν βγαλω την φυσα της βαλβιδας που φαινεται στην φωτο δεν ακουγεται τπτ!!! αυτη η βαλβιδα λεει στο toyota EPC valve assy, air control (ιδια εχει και στο 4E-FE), γιατι μου κροταλιζει με κρυο μοτερ? αν ξερει κανεις μου λεει! για το αλλο μοτερ πιστευω και εγω αυτο που ειπε ο Pilotos7. Αν υπάρχει τετοια βαλβιδα και στo 4A-FE μπορει να το κανει αυτη? δεν δοκιμαζετε οπως εκανα εγω να της βγαλετε την φυσα ενω δουλευει το μοτερ?
δεν γνωριζω καν η δεν μπορω να προσδιορισω τι ειναι αυτη η βαλβιδα που λεσ.παντως αν δεν ειχαν κλειδωσει το γραναζι του εκκεντροφορου εισαγωγης με βιδακη κ εστριψε,αν κατα την επανατοποθετηση δεν το στριψαν(κουρδισαν)ξανα ειναι 1000% σιγουρο οτι ειναι απο αυτο.καταρχην αν ειναι απο διακενο βαλβιδων (αλλα ειναι ετσι κ αλλιως σωστο) τοτε οταν ζεστενοταν το μοτερ θα εκοβε η εστω θα ελλατωνοταν αισθητα το κροταλισμα.ας μας απαντησει σε αυτο που του λεω για το κουρδισμα του εκκεντροφορου γιατι ειναι πολυ βασικο.
__________________
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,16982293 seconds (79,14% PHP - 20,86% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:17.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)