Κροτάλισμα σε 4Α-FE
Θέλω να κάνω μία ερώτηση για λογαριασμό ενός φίλου με 4AFE σε Celica AT-180.
Μετά από αλλαγή καπακιού που χρειάστηκε να κάνει, άλλαξε βαλβίδες και για να ρυθμίσει διάκενα, χρησιμοποίησε νέα shims, ώστε να πετύχει τα διάκενα.
Έτσι, ενώ βάσει κατασκευαστή για τις κρύες βαλβίδες εισαγωγής θέλουμε 0,15-0,25 (με επιθυμητή την κεντρική τιμή 0,2) και για τις κρύες βαλβίδες εξαγωγής θέλουμε 0,2-0,3 (με επιθυμητή κεντρική τιμή 0,25) ρυθμίσαμε κοντά στο 0,15 τις εισαγωγής (με μία στο 0,18 περίπου) και κοντά στο 0,2 τις εξαγωγής (με δύο στο 0,23-0,25 περίπου).
-
Με αυτές τις ρυθμίσεις, ο κινητήρας λειτουργεί κανονικά με τη διαφορά ότι "κροταλίζει" στο ρελαντί (σαν ντίζελ ένα πράγμα), αλλά μόλις ανεβάζει στροφές, το κροτάλισμα εξαφανίζεται...
-
Τα shims είναι μια χαρά και εφαρμόζουν άψογα.
Τα ελατήρια είναι μια χαρά, χωρίς κανένα πρόβλημα.
Οι βαλβίδες και οι έδρες είναι άψογες.
Οι εκκεντροφόροι άψογοι, και τα έδρανά τους μια χαρά.
-
Θα παρακαλούσα όποιον μπορεί να φανταστεί τι στην ευχή μπορεί να συμβαίνει, ας το γράψει εδώ, μήπως και καταφέρουμε να βρούμε κάποια λύση...
Σκεφτόμαστε να πάρουμε πιο "χοντρά" shims ώστε να πετύχουμε μικρότερα διάκενα, μήπως και καταφέρουμε να εξαφανίσουμε το κροτάλισμα στο ρελαντί...
-
Κάθε ιδέα ευπρόσδεκτη και ευχαριστώ προκαταβολικά όσους θα μπουν στον κόπο να απαντήσουν...
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|