Ραλλακι Στην Βι.πε.θ. Σινδος Ιδιοκατασκευη
Μιας και βρηκα λιγο ελευθερο χρονο, ηθελα να σας δειξω μερικες φωτο, απο το τι καναμε οταν ειμασταν ελευθεροι. Τωρα παντρευτηκαμε, "δεσαμε" το γαιδαρο, και δεν εχουμε τον απλετο χρονο να "χαθουμε" σε παραγκες-συνεργεια, ή σε καμια ανηφορικη διαδρομη. (το ξαναλεω περιστερα-λιβαδι).
Να και μερικες φωτο τι καναμε οταν ειμασταν 20-22 ετων. Ετος 1994 δηλαδη.
Εχουμε και λεμε:
1) πλαισιο στους μασπιεδες σαν χωροδικτυωμα, με κοιλοδοκους απλο σιδηρο, τιποτα ST44-1,5 mm.
2) κινητηρας BMW B20 απο 520 καρμπυρατερ του 1982, με 1 ΕΕΚ ( εκκεντροφορο επικεφαλη), καδενα χρονισμου, 8βαλβιδο, με γνωστη παθηση μπολικο λαδι απο οδηγους βαλβιδων. ΕΕΕΚ απο τον Μπουμπη, του τον στειλαμε, και μας εστειλε ενα ετοιμο.
3) 2 διπλα 40αρια Weber, με ντιφιζερ 5αρια,χωρις φιλτρα, με μικρες χοανιτσες.
4) Το πορτοκαλι ηταν το δοχειο καυσιμων.
5)Μπροστινο Ψυγειο νερου απο Alfa romeo 33 boxer 1.2 με 2 βεντιλατερ.
6) Μπροστινα κατω ψαλιδια απο GOLF ΙΙ GTi με αεριζομενους διπλους δισκους.
7) Μπροστινα πανω ψαλιδια απο OPEL ASCONA 1.2 του 1978
8) Κρεμαργιερα απο παλι απο OPEL ASCONA 1.2 του 1978 (ASCONA B)
9) Μπροστα 2 αμορτισερ σε καθε τροχο, 2 κιτρινα bilstein, και 2 ασπρα KYB.
10) Πανω χουφτες στηριξης εμπρος top-mount απο MERCEDES 608 (Φορτηγο)
11)Και το καλυτερο? Πισω αναρτηση κομπλε.....η ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ απο BMW 323i με τα αεριζομενα δισκοφρενα, και με τα ακρομπαρα, ολα κομπλε.
12)Ο κινητηρας ειναι τοποθετημενος στο κεντρο. Το σαζμαν ειναι ΜΕΤΑ τον κινητηρα κατα τον διαμηκη.
13) Το μονο σαζμαν που ταιριαζε με μετατροπη στη χελωνα και στο πριζ-ντιρεκτ ηταν του 1974 AUDI 100GL, που ειχε επισης τον κινητηρα κατα τον διαμηκη, και εβγαζε τα ημιαξονια απο το πλαι.
14) Οι συνδεσμοι του επιλογεα ηταν ΟΛΟΙ φτιαχτοι και χειροποιητοι. Μονο ετσι καταλαβαινεις ποσο δυσκολο ειναι για ενα εργοστασιο να κανει μηχανισμου επιλογεα σωστουε, με σωστη αισθηση.
15)Η επιθυμητη σωστη γωνια των ημιαξονιων με τα πισω μουαγιε, να μην ειναι πολυ μπρος ή πολυ πισω, και ζοριζονται οι μπιλιοφοροι, ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΕ, αλλα και δεν αλλαζαμε συχνα, μονο αν το εσπανες σε εκκινηση.
16) εξατμιση με μηκος το πολυ 1 μετρο, απο την πολλαπλη.
17)λεκανες καθισματα πλαστικα
18) πινακας οργανων απο Corolla E-9 1.3 XL 1988
Αν θελετε τα πιστευεται, αν θελετε οχι. Το ειχαμε, το τρεχαμε Σαββατο-κυριακη στα κρυφα, σε κατι δρομους μεσα στη βιομηχανικη ΒΙ.ΠΕ.Θ. σινδου, και μας ειχαν για τρελους. Αλλαζαμε πολυ αργα ταχυτητες, 2 δευτερολεπτα τουλαχιστον λογο επιλογεα. Και πχ. οταν εκατσε ενας φιλος με RENAULT 5GT turbo λιγο ανεβασμενο στα 130 αλογα, πιστεψτε με, μολις κουμπωσε 2α νομιζαμε οτι ο αλλος επεσε στα φρενα. Ακομα το θυμαμε το κρατημα του, με ζανφορ μπρος πισω,εβγαζε μουτρα βεβαια, αλλα αν εβρισκε το ζυγισμα μεσα στη στροφη ηταν ουδετερο.
Υπευθυνος για την κατασκευη ηταν και ειναι ο καλυτερος φιλος μου, Ο Μπλατσης Νικος, που εχει εργοστασιο κατασκευης (απο το μηδεν) πυροσβεστηρων, και αν ειχε συνεργειο παιδια, θα χαλουσε το επιπεδο της δουλειας που κανει.
Μεσα στο εργοστασιο του τωρα εχουμε δικολονη ραμπα HOFFMANN γερμανικη, αεροκλειδα, τα παντα. Μια γωνια γεματη ανταλλακτικα, για SAAB μονο φτανει, για NISSAN king-cub (μην το δειτε), για το ΚΕ-35 μου που τωρα ξεκινησα να ασχολουμαι με αυτο.
Το μεγαλο παραπονο των αδερφων μου, και ολων οσων με ξερουν.
"Γιατι τα φτιαχνει αφου δεν τα πατας?"
Τα ποναω τα σιδερα, ενω δεν πρεπει........
Σαν και μενα, σε πολλα χωρια της ελλαδας υπαρχουν, ΑΥΤΟ-ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ που κανουν πραγματα τρελλα, απλα παντα μενουν στην αφανεια, γιατι δεν ξερουν, γιατι ντρεπονται, γιατι δεν μπορουν τον πολυ κοσμο, αλλα αυτα πρεπει εμεις να τα βλεπουμε για μαθαινουμε πως εκανε μια μετατροπη καποιος, οχι να παμε στον μηχανικο "ΦΙΡΜΑ" στα τογιοτα. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ. ΩΡΕΣ ΘΕΛΕΙΣ.
Ελπιζω να σας αρεσε.
__________________
.....
|