Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA E15 Το ομορφοτερο sedan μετα την 101 |
 |
|
 |
Gear shift indicator. |
 |

15-08-08, 20:28
|
 |
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 21-05-2005
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 28
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Gear shift indicator.
Χαιρετώ το forum!
Γνωρίζει κάποιος πως λειτουργεί η συγκεκριμένη ένδειξη αλλαγής ταχυτήτων; Υποτίθεται ότι υπάρχει για την βελτίωση κατανάλωσης καυσίμου. Λέω υποτίθεται γιατί από αυτό που εγώ καταλαβαίνω από την χρήση του αυτοκινήτου είναι οτι αννάβει όταν οι στροφές ξεπεράσουν τις 2.000 ανεξάρτητα από το πόσο πιέζεται ο κινητήρας. Δηλαδή μπορει το αυτοκίνητο να κινείται με 3η σχέση σε ανηφορικό δρόμο και όταν οι στροφές ξεπεράσουν τις 2.000 να σου πει να αλλαξεις σε 4η με αποτέλεσμα και να κρεμάσει ο κινητήρας αλλά και αυξημένη κατανάλωση.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη picolo : 15-08-08 στις 20:58.
|

16-08-08, 02:49
|
 |
|
|
Εγγραφή: 13-08-2006
Περιοχή:
Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Απ' οσο ξερω το οικονομικο φασμα στροφων ειναι μεχρι τις 3000 στροφες. Μηπως αυτο το φωτακι αναβει και καλα για να σου πει να εχεις το νου σου να αλλαξεις ταχυτητα? (δεν ξερω αν ειναι κατι σαν το οικονομομετρο γιατι στο δικο μου δεν εχω) Ειναι λιγο παραλογο να αλλαζεις σε τοσο χαμηλες στροφες, γιατι αν φανταστεις οτι σε καθε αλλαγη ο κινητηρας παει 1000 κατω, τοτε θα πας -αισιως- στις 1000 στροφες το λεπτο, οποτε κι εχεις δικιο που λες για αυξημενη καταναλωση (επειδη μονο ανετα δεν θα δουλευει η μηχανη). Να μην αναφερω τα πιρακια που θα βαρανε υπερωριες...
|

17-08-08, 23:50
|
 |
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 21-05-2005
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 28
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Και μένα εντύπωση μου κάνει. Από τη στιγμή όμως που γράφει shift και ανάβει το βελάκι προς τα πάνω εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι σου λέει άλλαξε ταχύτητα. Δεν ξέρω με ποιο σκεπτικό το έβαλαν οι άνθρωποι της Toyota.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη picolo : 21-08-08 στις 12:26.
|

21-08-08, 11:43
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 09-03-2008
Μηνύματα: 42
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
.........................
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη panakyr : 19-04-18 στις 16:42.
|

21-08-08, 12:24
|
 |
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 21-05-2005
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 28
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Η λειτουργία βενζινοκινητήρα με πετρέλαιο είναι εντελώς διαφορετική όπως και οι ροπές και ίσως με την σύγκρηση αυτή να μην βγάλουμε σωστά συμπεράσματα.
Το λέω αυτό γιατί και πρόωρα να σου ανάβει, όπως πιστεύω συμβαίνει στη βενζίνη, λόγω ροπής και διαφορετικής λειτουργίας ίσως δεν το καταλαβαίνεις.
Καλό θα ήταν να το τεστάρεις πχ με τρίτη σχέση σε ίσιο και ανηφορικό δρόμο. Αν σου ανάβει και στις 2 περιπτώσεις στις ίδιες στροφές τότε η λειτουργία αυτή δεν υπολογίζει το πόσο πιέζεται ο κινητήρας, οπότε κατ΄εμέ είναι άχρηστο.
Θα βοηθούσε πολύ επίσης αν μας απαντούσε κάποιος ιδιοκτήτης Ε15 με βενζίνη.
|

22-08-08, 22:41
|
 |
|
|
Εγγραφή: 06-01-2008
Περιοχή:
Κομοτηνη
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 107
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλό καλοκαίρι και καλές διακοπές σε όλους.
Ως κάτοχος Ε15 με βενζινοκινητηρα και επειδή τις παρακολουθώ αρκετά τις ενδείξεις για ανέβασμα ή κατέβασμα ταχύτητας έχω παρατηρήσει ότι λειτουργούν αρκετά σωστα. Όταν ο κινητήρας δούλεύει χαλαρά σε ευθεία και χωρίς να πιέζεται τότε προτείνει αλλαγές απο χαμήλα (5η απο τα 55-60χλμ). Όταν όμως πιεστεί για να επιταχύνει ή για ανέβει σε ανηφόρα τότε ανάβει αργότερα και σε πιο υψηλές στροφές όπου θα έχει και καλύτερη ροπή. Ουσιαστικά δηλαδή επεξεργάζεται τον τρόπο οδήγησης σου κάθε στιγμή και σου προτείνει το καλύτερο σημείο αλαγής είτε προς τα πάνω είται και προς τα κάτω όπως μου έχει τύχει σε ανηφόρα και πέμπτη στο κιβώτιο...
|

25-08-08, 09:44
|
 |
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 21-05-2005
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 28
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Σου έχει τύχει να σου πει να αλλάξεις σχέση μετά τις 2.500rpm?
Στου πατέρα μου ανάβει πάντα μετά τις 2.000rpm. Ποτέ μετά τις 2.200 ακόμη και σε ανηφόρα. Στην πρώτη ακόμη πιο νωρίς από τις 1.900rpm! Μου φαίνεται απο ότι μου λέτε ότι το δικό μου παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα.
|

25-08-08, 20:48
|
 |
|
|
Εγγραφή: 06-01-2008
Περιοχή:
Κομοτηνη
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 107
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Για ποιο μοντέλο μιλάς? το 1,6 ή το 1,4 ? Εμένα εαν το πιέσω ανάβει και μετά τις 2500 μερικές φορές αν και ως συνήθως λόγω της μεγάλης ροπής που έχει το 1,6 τραβάει και απο χαμηλότερες στροφές. Οπότε δε νομίζω ότι έχεις κάποιο πρόβλημα...
|

25-08-08, 22:44
|
 |
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 16-02-2007
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 127
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Εγώ πάλι δεν το λαμβάνω υπόψην. Πιστεύω ότι ζητάει αλλαγή ταχυτήτων σε αδικαιολόγητα χαμηλές στροφές. Άμα το ακολουθείς, φτάνεις στο σημείο να βάζεις 5η από πολύ λίγα χιλιόμετρα χωρίς λόγο, κατά τη γνώμη μου. Επίσης, το σύστημα μπορεί να σου ζητήσει αλλαγή σε πέμπτη στο τέλος μια ευθείας που ακολουθεί ανηφόρα. Οπότε, προτιμώ να δρώ σύμφωνα με τη δική μου εκτίμηση...
|

26-08-08, 13:24
|
 |
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 21-05-2005
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 28
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Έχω το 1.6.
Σήμερα έκανα ένα άλλο τεστ. Κατεχάκη, ανηφόρα φουλ, με τρίτη και 2.100 ανάβει το βελάκι για αλλαγή πράγμα άκυρο γιατί θα κρέμαγε ο κινητήρας. Βυθίζω περισσότερο το γκάζι σβύνει και ξαναανάβει στις 2.700.
Από τη μία χάρηκα γιατί τελικά η συγκεκριμένη ένδειξη δεν έχει πρόβλημα, αλλά από την άλλη θα ήθελα να είναι λίγο πιο ευαίσθητο στο κατά πόσο ζωρίζεται ο κινητήρας και να μην σου λέει να αλλάζεις σε αδικαιολόγητα χαμηλές στροφές όπως λέει και ο φίλος παραπάνω.
Στο συγκεκριμένο παράδειγμα πχ θα θεωρούσα πιο λογικό από την στιγμή που έχω σταθερό γκάζι σε ανηφόρα με 2.100 να μου πει να κατεβάσω παρά να ανεβάσω σε 4η και 1.800!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη picolo : 26-08-08 στις 13:30.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
|
|
|
Page generated in 0,16967797 seconds (81,36% PHP - 18,64% MySQL) with 43 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:02. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|