Σε αυτά συνήθως κάπου κερδίζεις και κάπου χάνεις.
Μικρό κάμπερ= καλύτερο φρένο και λιγότερο γλίστριμα στις εκκινήσεις
Μεγαλύτερο= τα ανάποδα από πάνω + καλύτερο πάτημα στις στροφές + ανομοιόμορφο φάγωμα του ελαστικού από μέσα
Εγώ στο δικό μου Ε12 του έχω δώσει 1.2 μοίρες αν θυμάμαι καλά, αλλά διαφορές δεν μπορώ να πω καθώς τότε είχα βάλει μαζί ανάρτηση και ζαντολάστιχα, οπότε δεν είχα μέτρο σύγκρισης!
Αν είσαι στροφάκιας πάντως δώστου λίγο παραπάνω από το μαμά. Σίγουρα θα δεις διαφορά αν φοράς και σχετικά χαμηλοπρόφιλα λάστιχα
