Καλησπέρα.
Αναφέρεις για ρετάρισμα κινητήρα.
Άλλο το ρετάρισμα κι άλλο ο κραδασμός που έχει ο κινητήρας λόγω χαμηλού ρελαντί ή και κομμένης βάσης.
Τι εννοώ. Στον 4e-fe που έχω αν βγάλεις το φις που δίνει τάση στην βαλβίδα ρελαντί ο κινητήρας δουλεύει με 400 σ.α.λ και έχει κραδασμούς (λογικό αφού είναι στα όρια να σβήσει) αλλά δεν ρετάρει.
Γι αυτό σου είπα παραπάνω να δεις για το βηματικο μοτέρ ή κανε ένα καλό καθάρισμα την πεταλούδα εισαγωγής.
Στον δικό σου κινητήρα δεν ξέρω πως είναι στον δικό μου η βαλβίδα ρελαντί παίρνει αέρα από μια τρυπούλα πριν την πεταλούδα. Όταν η τρυπούλα τείνει να κλείσει λόγω αναθυμιάσεων και δεν μπορεί να πάρει τον αέρα που πρέπει έχω πρόβλημα στο ρελαντί.
|