Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #35  
Παλιά 18-06-17, 09:32
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλημέρα σου απάντησα και στο fb. Ok τόσα είναι μαμά. Εμένα δεν είναι μαμά και ξεπερνάει τα 1240 κιλά μετρημένη πολλές φορές, συνολικό βάρος με ότι έχει πάνω.

Ερωτηση οταν λεμε αποβαρο τι εννοουμε? γιατι ο ορος εδω δεν μου λεει πολλα https://el.wiktionary.org/wiki/%...B1%CF%81%CE%BF
εμενα με ενδιαφερει το συνολικο βαρος ποσο ειναι.

το GROSS WEIGHT LIMIT τι σημαινει?

μαλλον κεισι δεν εχεις γνωρισει καρυδοτσοφλο που λες.....μπες σε νταιχατσου τσαρειντ να δεις! 1000 κυβικα τουρμπο λες και θα πεταξεις!!!!
και ομως δεν καταλαβαινει.
Και οπως ειπα ξανα οπως ειναι το μοτερ που εχω τωρα 4EFTE το ειχα σε σταρλετ πριν, εκει να δεις 850kg με ολα πανω οτι ειχα εκει να δεις νομιζες οτι θα σε παρεις ο αερας.
Μια πολυ σημαντικη διαφορα στην corolla με το ιδιο μοτερ ειναι οτι παω πχ τερμα οσο παει ο κοφτης τελικης και νιωθω ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ, κατι που με το σταρλετ δεν εβλεπα και ηταν χαμηλωμενο ενω εδω οχι.
Δεν εχει να κανει με αυτο, αλλα με το βαρος της.

Και γιαυτο κιολας θεωρω οτι ηταν τελεια η επιλογη αντι παλι starlet ep82 ή ep91 να παω σε Ε11 για να βαλω το 4ΕFTE που ηδη ειχα, και ενας μεγαλος λογος ειναι αυτος : ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ, ασφαλεια αλλα και περισσοτερη ανεση σε μεγαλες ταχυτητες αλλα και στροφες.

Οπως φαινεται η επιλογη κινητηρα πρεπει να γινεται και με βαση τι αμαξι τον φοραει κανονικα και πως ειναι αυτο ογκο, βαρος, τι αναρτηση εχει, τι φρενα εχει, τι ασφαλεια εχει κτλ κτλ.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 18-06-17 στις 12:42.
Απάντηση με παράθεση