Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #5  
Παλιά 12-09-16, 14:37
Το avatar του χρήστη LAMPHS
LAMPHS Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 07-12-2014
Περιοχή: ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
Ηλικία: 61 male
Μηνύματα: 6
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
LAMPHS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Οι φωτογραφιες δειχνουν το σασμαν που επλυνα φαινονται και οι τσιμουχες ημιαξονιων αν και καλες θα μπουν νεες.
Αυτα που ελυσα απο το παλιο μοτερ (ρε τι κανει η υγρασια!(()
και το νεο σετ δισκο πλατο ρουλεμαν της Exedy (Daikin clutch).
καλα το σασμαν μιλαμε ηταν μαυρο εντελως! ειδικα μεσα στο καβουκι που ειναι ο συμπλεκτης μαυρη μαυριλα!!!! πανω απο 3 ωρες το καθαριζα!!!!
και παλι σε καποια δυσκολα σημεια δεν εχει καθαρισει αλλα γενικα δειχνει καθαρο τωρα.
Περιττο να πω οτι οι μαμα συμπλεκτες (ας ειναι απο μοντελα 1600-1800 και yaris 1500) ειναι οριακοι για τoν 4EFTE βασει αλογων. Δηλαδη λιγο παραπανω πιεση να εχεις μπορει να τον σκιζεις γρηγορα. Οποτε κανουν για μαμα σεταπ τουρμπινα και πιεση και οχι παραπανω, γιατι απλα θα χαλασει γρηγορα!
Παντως εχει αρχισει να πατιναρει τωρα ποιο αισθητα σε τερμα τουρμπισμα αλλα εχει κοντα 95000χλμ με πολυ σκισιμο και βλακειες που εκανα....
Μια αναβαση Διονυσου γρηγορη το Σαββατο και εδειχνε πολλα σημαδια πατιναρισματος.
Καλησπέρα. Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα που περιγραφης στο βίντεο, αλλά επί τεσσάρες φορές περισσότερο, Με αποτέλεσμα όταν κουνούσα με το χέρι τον αριστερό άξονα κίνησης να χάνι βαλβολινες.
Οπότε βρήκα μεταχειρισμένο σασμάν από (corolla 111) με120€ συν 10€ ένα μαρκούτσι, και εργατικά 60€ μαζί με βαλβολινες, όλα ένταξη...
η μονή διάφορα στο σαζμαν ήταν η ντίζα του κοντέρ
Στο Ε100 είναι ηλεκτρική, ενώ στο Ε111 μηχανική αν και ποιο καινούργιο μοντέλο
Απάντηση με παράθεση