Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #7  
Παλιά 01-07-15, 17:47
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Σε ολους τους αλλους με Ε12 κανει το ιδιο? τι να πω εμενα το δικο μου ειναι 600 και δεν κανει καθολου παντως. Σκεφτηκες μηπως εχει πχ κοπει καμια βαση μηχανης και χτυπιεται το μοτερ σαν χταποδι?
παντα το εκανε αυτο το τρεμουλο ή σου εμφανιστηκε τωρα?
αν θες να το αποφυγεις ανεβασε στροφες στο ρελαντι, τωρα πως δεν ξερω να σου πω για το δικο σου μοντελο, εμενα εχει μια βιδα στο πισω μερος της πολλαπλης εισαγωγης, καποτε το δουλευα ρελαντι συνεχεια στις 1000! για ποιο γρηγορες εκκινησεις, αλλα λογω αυξημενου θορυβου απο την εξατμιση αλλα και καταναλωσης το αφησα στο κατωτατο οριο δεν παει παρακατω και ειναι 600rpm.
Η βιδα που προαναφερα ειναι bypass στην πεταλουδα, η αλλη λυση ειναι στην πεταλουδα γκαζιου (αν εισαι με ντιζα δεν το ξερω αυτο) εχει βιδα που η πεταλουδα μενει λιγο ανοιχτη, αναλογα την ρυθμιση! μια φορα που το παρακανα ειχα ρελαντι 3.000 rpm!!!! XAXAXAXAXAXXAXAXA

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 01-07-15 στις 18:00.
Απάντηση με παράθεση