Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 01-07-15, 17:47
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Σε ολους τους αλλους με Ε12 κανει το ιδιο? τι να πω εμενα το δικο μου ειναι 600 και δεν κανει καθολου παντως. Σκεφτηκες μηπως εχει πχ κοπει καμια βαση μηχανης και χτυπιεται το μοτερ σαν χταποδι?
παντα το εκανε αυτο το τρεμουλο ή σου εμφανιστηκε τωρα?
αν θες να το αποφυγεις ανεβασε στροφες στο ρελαντι, τωρα πως δεν ξερω να σου πω για το δικο σου μοντελο, εμενα εχει μια βιδα στο πισω μερος της πολλαπλης εισαγωγης, καποτε το δουλευα ρελαντι συνεχεια στις 1000! για ποιο γρηγορες εκκινησεις, αλλα λογω αυξημενου θορυβου απο την εξατμιση αλλα και καταναλωσης το αφησα στο κατωτατο οριο δεν παει παρακατω και ειναι 600rpm.
Η βιδα που προαναφερα ειναι bypass στην πεταλουδα, η αλλη λυση ειναι στην πεταλουδα γκαζιου (αν εισαι με ντιζα δεν το ξερω αυτο) εχει βιδα που η πεταλουδα μενει λιγο ανοιχτη, αναλογα την ρυθμιση! μια φορα που το παρακανα ειχα ρελαντι 3.000 rpm!!!! XAXAXAXAXAXXAXAXA

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 01-07-15 στις 18:00.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 02-07-15, 21:50
preatorian Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-10-2011
Μοντέλο: Corolla G6 1ZZ
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 215
preatorian είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Δεν πειραζουμε καμια βιδα για να ανεβασουμε ρελαντι.
Ο εγκεφαλος ρυθμιζει αυτοματα τις στροφες.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
κινητηρας t-sport. corolla arta TOYOTA COROLLA 111(G6) 28 22-06-09 17:49
Κινητηρας 4ΖΖ-FE, αξιοπιστια. Shadowjump TOYOTA COROLLA 111(G6) 6 27-03-09 11:14
Κινητηρας 2.0 D4-D panakyr TOYOTA COROLLA E15 21 10-09-08 15:04
Κινητηρας 1.3T ή 1.6 20V? Anonymous ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ 165 12-01-06 13:59
Κρυος Αερας Χρηστος CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 11 27-09-05 12:23



Page generated in 0,17356896 seconds (75,83% PHP - 24,17% MySQL) with 26 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:06.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)