Στις παρακάτω φωτος βλεπουμε που ακριβως ειναι η αντλια, γιαυτο λεω οτι εμποδιζει το δυναμο και το σωληνακι του δεικτη λαδιου. Στο μπλοκ του μοτερ που παταει απο εκει που παταει δειχνει να μου χανει αρα φταιει το λαστιχακι, αλλα ειπα μιας και θα κανω τον κοπο να την αλλαξω γιατι τα 2 λαστιχακια εχουν κοστος 2 Χ 3,60 ευρω αλλα δεν ηξερα απο πριν οτι και αυτο στην αντλια και στο σωληνακι ειναι τα ιδια, το ειδα μετα που αγορασα την αντλια παραμονη Χριστουγεννων.
Οι παρακατω φωτος εκτος αυτη που φαινεται η φλατζοκολλα (βυσινι χρωματος) δεν ειναι δικες μου, ειναι απο το νετ για να δουμε αυτα που ειπα πριν.
Κατι ακουσα για καλο καιρο το Σαββατο οποτε μαλλον θα γινει εγχειριση.....
ΟΛΑ τα μοτερ 4Ε ανεξαρτητως τυπου καθως και 5Ε εχουν ΙΔΙΕΣ αντλιες νερου.
εκει στην δευτερη φωτο πχ που μπαινει το σωνακι το μεταλλικο μεσα στην αντλια νερου εχει ενα λαστιχακι oring. Το αλλο παει απο πισω και εχουν ιδιο μεγεθος.
Φωτο απο αυτο του παλιου μοτερ.

Τελικά σήμερα 3/1 πήγα εξοχικό αλλά δεν έχασε καθόλου και εκανα κοντα 90χλμ πηγαινελα. Ανακαλυψα οτι οταν χανει το αμαξι ειναι παρκαρισμενο σε ισια θεση και κατεβαζει την σταθμη στο ψυγειο 3cm δλδ ακριβως πανω απο τα στοιχεια του που βλεπουμε απο το στομιο, αρα ΔΕΝ μενει χωρις νερο εκτος αν τυχει να χανει και το αμαξι ειναι παρκαρισμενο σε ανηφορα, οποτε αφου δεν χανει το αφησα και θα δουμε....
Αν εχει αλλαξει ποτέ κανεις μονος του αντλια νερου και γνωριζει αυτα που ρωτησα ας γραψει....