Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #25  
Παλιά 16-07-13, 20:51
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 515
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Οταν ακουω για αγραφους, παει λογικα πιστευω,το μυαλο μου σε 2bara!!
Απλα για πιεσεις του 0.5-0.6 ειναι υπερβολη ο αγραφος οχι ομως οτι δεν κανει,απλα πολλα λεφτα για λιγα αλογα!!!Απο αυτη και μονο την αποψη!!!
Τωρα οι ευκαιριες φυσικα και υπαρχουν με το αναλογο ρισκο γιατι εχω ακουσει -δει απο πολλους να παιρνουν μεταχειρα τουρμπινα να την βαζουν πανω και στο πρωτο πατημα ,κομματια σπασμενα οραματα που ελεγε και ο Δαντης!!!!
Τουλαχιστον με new εχεις εγγυηση,δεν ειμαι κατα των μεταχειρα αλλα στην τουρμπινα θεωρω οτι δεν αξιζει να ρισκαρεις εκτος αν ξερεις το αμαξι-ιδιοκτητη!!!
Οπως και να εχει ΝΑΙ με 3000 και με ψαξιμο το light turbo ειναι ψιλοεφικτο χωρις να υπολογιζουμε μαστορικα -ρυθμιση ECU on dyno .........
Ειναι και τα οργανα εποπτειας που θες κανα 500αρι τουλαχιστον να βαλεις ενα μπαρομερο,ενα πυρομετρο,ενα wideband και μια θερμοκρασια-πιεση λαδιου και το Turbo timer-boost control ........
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση