Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #20  
Παλιά 24-12-12, 00:05
Paris tspor Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 29-03-2012
Μηνύματα: 23
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 165
Paris tspor είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων
Ε καλα ρε Αντρεα και εγω εριξα 65 αλογα ΝΙΤΡΑ στο megane για να σπασει ,τι παει να πει αυτο???Και δεν εσπασε ουτε στα χερια μου ,ουτε με ΝΙΤΡΑ αλλα σε ταξιδι στα χερια του πεθερου μου.................!!!!!!!!!!!!!!!!!

Το θεμα ειναι οτι οταν θες αξιοπιστια δεν πρεπει να ρισκαρεις!!!Και ειδικα με μαμα συμπιεσεις!!!Ας την ριξει στο 8.0 και ας σηκωσει και 1bar(με ρισκο βεβαια.......!)


200 κυβικα Αντρεα δεν ειναι καθολου<ιδια>
Επισης η 2560 που λες ειναι ρουλεμανατη ,θελει πιεση και στροφες ΟΚ θα εβγαζε τρελλα νουμερα αλλα οχι αξιοπιστα ,οχι οικονομικα ,και δεν ειναι καθημερινο ενα αμαξι με 220 αλογα μετατροπης!!!Γιατι με 0.8 με 2560 απο τοσα ξεκινα ενα 1800 μοτερ!!!
Χωρις να τον ξερουμε τον ανθρωπο του λεμε τι θα καναμε εμεις!!!Δεν εχει νοημα αυτο!!!
φιλε γιαννη εχουμε να κανουμε με toyota μοτερ χρονολογιας κατασκευης 1999. με 10,5 συμπιεση σηκωνει ανετα και 0,9. δεν εχουμε να κανουμε με μοτερ punto gt χρονολογιας 1970. και για να σπασεις 1zzfe στοκ θες παραπανω απο 250 στροφαλο
__________________
TRD POWER!
Απάντηση με παράθεση