Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1  
Παλιά 17-04-12, 14:40
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mlt184 Εμφάνιση μηνυμάτων
λοιπον....στην φωτογραφια που εδειξες κ εσυ για να συνεννοηθούμε...οπως ειναι το Τ απο πανω θα κουμπωσει ο αισθητηρας που σου εδειξα πριν...απο δεξια θα θα μπει ο παλιος αισθητηρας που εχει το αυτοκινητο, πρωτα ενα στελεχος απο τα 4 ιδια κ μετα ο αισθητηρας..αριστερα θα μπει το ταπακι, πρωτα παλι ενα απο τα 4 στελεχηκ μετα αυτο και απο κατω θα μπει ο πρεσαρισμενος σωληνας υψηλης που στο κατω μερος θα εχει το εξαρτημα που ειναι ακριβως διπλα στο σωμα του Τ η' ενα ρακορ με ιδια διαμετρο σπειρωματος και θα κουμπωσει εκει που κουμπωνε ο αισθητηρας του αυτοκινητου
με αυτο τι εννοεις? πρωτα ενα στελεχος απο τα 4 ιδια ???
αρα δλδ μια εξοδο δεν χρειαζεται? ενα ΤΑΦ επρεπε να παρεις απο μαγαζι με εξαρτηματα υψηλης πιεσης - λαδιου. Αυτο που εχεις βασικα σταυρος λεγεται κακως το λεμε Τ.
Αυτος εδώ http://www.hydroflex.gr/main.htm
εχει απο ολα, φανταζομαι να πρεσαρει κιολας, αν θες ρωτα τον μπας και κανεις δουλεια! εχει εξαρτηματα και σωληνες ειδικα για λαδια, υψηλων θερμοκρασιων αλλά και πιέσεων.
Απάντηση με παράθεση