Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #29  
Παλιά 05-04-12, 17:57
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλησπέρα! καλοριζικο!!! βαλε και καμια φωτο τοποθετημένο!!! AFR φανταζομαι λες για halmeter έτσι? όχι wideband. Το σήμα το παίρνεις είτε επάνω από το καλώδιο του λαμδα, είτε από την φύσα της ECU εκεί δλδ που καταλήγει η πληροφορία του λάμδα το λεει συνήθως Ο2. Δεν έχω σχεδια απο το μοτερ σου δυστυχως για να δω που καταλήγει ο λαμδα στην ECU! θα δω αν βρω κατι, αλλα πες μου πως λενε το μοτερ σου. Εγώ ποσα χρονια τωρα που ειχα halmeter γιατι τωρα εβαλα Aem wideband το είχα παρει το σημα από την μια φυσα της ECU...υπόψην ρεύμα θα δώσεις από ACC ώστε οταν κλεινεις το μοτερ σου να σβηνει το οργανο μη μενει συνεχεια ανοιχτό!

Μια ερώτηση : Το βολτομετρο που το σύνδεσες για να σου δειχνει την ενδειξη??? μενει ανοιχτο οταν κλεινεις το μοτερ? γιατί εχω ενα προβλημα οσον αφορα το ποσο πραγματική ειναι η μέτρηση με το εσωτερικό αναλογικό βολτόμετρο, δλδ μου δειχνει ο πυκνωτης που εχει ψηφιακο σχεδον 1 volt παραπανω! και αυτο γιατι εκει που το συνδεσα παιρνουν και αλλα πραγματα ρευμα και το κανουν να δειχνει λιγοτερο! τωρα με το wideband δειχνει ακομα λιγοτερο! γιαυτο σε ρωταω.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 05-04-12 στις 18:05.
Απάντηση με παράθεση