Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #922  
Παλιά 10-04-11, 11:13
Το avatar του χρήστη sotoskap
sotoskap Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή: Βέροια
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 397
sotoskap είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Gorillas Εμφάνιση μηνυμάτων
Πάντως στου firebone τον emanage αν θυμάμαι καλά τα 1zz μπεκ φτάνανε στο 70%

Βάση του τύπου που λέει ο giannisgt τα 4zz μπεκ για 150 άλογα πρέπει να δουλεύουν γύρω στο 85%. Το νούμερο αυτό είναι πολύ οριακά safe.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι ποτέ δεν βάζεις μεγαλύτερα μπεκ χωρίς πρόγραμμα, αφού οι χρόνοι ψεκασματος και ο όγκος είναι διαφορετικά.
Καταρχήν τα μπεκ από 4ΖΖ και 3ΖΖ να πουμε πάλι οτι είναι ΙΔΙΑ.

Κατά δευτερο, ποιος λεει, ποιο είναι το όριο για να δουλεύουν οριακά και με ασφάλεια τα μπεκ. Επειδή βλέπετε ενα μεγάλο ποσοστό δεν σημαίνει οτι δεν μπορουν να δουλεψουν σ΄ αυτό με ασφάλεια!
Εγώ ξαναλέω, οτι έχουμε πάρει ενδείξεις με όργανα (και στο δυναμομετρο και στον δρομο) οτι τα μπεκ φτάνουν και περισσεύουν για τις μετατροπές μας είτε σε προγραμματισμένα είτε σε απρογραμματιστα. Υπάρχουν αυτοκίνητα εδώ πάνω που δουλευουν ως υπερκυβισμένα με πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα και δεν έχουν ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα με τα μαμα (4ΖΖ) μπεκ.
Επίσης οι περισσότεροι έχουμε μπεκ από 1ΖΖ και τα έχουμε στις αποθήκες και κάθονται!

Με λίγα λόγια αυτό που έχω διαπιστώσει είναι πως πρόκειται για μια άσκοπη αγορά η οποία πρέπει να συνοδευτεί αποκλειστικά με προγραμμα (επιπλέον έξοδα) και δεν προσφέρει ΟΥΤΕ ασφάλεια, ΟΥΤΕ παραπάνω δύναμη.
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....


Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
Απάντηση με παράθεση