Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #920  
Παλιά 10-04-11, 09:21
Το avatar του χρήστη Gorillas
Gorillas Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 30-01-2004
Μοντέλο: E12 1,8 3d Sol
Περιοχή: Κοκ. Μύλος
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 2.432
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 529
Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sotoskap Εμφάνιση μηνυμάτων
Επίσης πολλοί μίλησαν και με στοιχεία και με μηχανήματα που τους έδειξαν οτι οι κινητήρες δεν θέλουν επιπλέον καυσιμο με αλλαγή μπεκ. Ουτε τα μπεκ δουλεύουν οριακά! Ο σχιστομάτης μπορεί κατι να ήξερε και έβαλε μεγαλύτερα μπεκ στον 1ΖΖ αλλά μάλλον δεν ήταν αυτός ο λόγος!

Οπότε δεν υπάρχει λόγος αγοράς μπεκ για να αλλαξουμε τα μαμα.

Επίσης η πράξη λεει οτι ο μεγαλύτερος αριθμός υπερκυβισμένων (είτε προγραμματισμένα είτε όχι και ειδικά στην Β.Ελλάδα) χρησιμοποιεί μαμα μπεκ και οσοι έβαλαν τα μεγαλύτερα (χωρίς πρόγραμμα) είχαν διαφορα προβλήματα!

Τέλος θα πω τις κουβέντες ενος προγραμματιστή δλδ πως το πρόγραμμα δεν βασίζεται μονο στην αυξηση βενζινης αλλα υπάρχουν και άλλοι τρόποι πολύ πιο σωστοί! Το "να δώσεις βενζίνη" για να ανεβασεις την ιπποδύναμη είναι ενας ευκολος τρόπος αλλα όχι ο σωστός!
Πάντως στου firebone τον emanage αν θυμάμαι καλά τα 1zz μπεκ φτάνανε στο 70%

Βάση του τύπου που λέει ο giannisgt τα 4zz μπεκ για 150 άλογα πρέπει να δουλεύουν γύρω στο 85%. Το νούμερο αυτό είναι πολύ οριακά safe.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι ποτέ δεν βάζεις μεγαλύτερα μπεκ χωρίς πρόγραμμα, αφού οι χρόνοι ψεκασματος και ο όγκος είναι διαφορετικά.
Απάντηση με παράθεση