Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #253  
Παλιά 26-03-11, 10:47
Το avatar του χρήστη Χρηστος
Χρηστος Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2004
Μοντέλο: carina e 20v st
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.397
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 397
Χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από XAROS Εμφάνιση μηνυμάτων
Κοιτα για τα ραλλακια να σε πιστεψω και να συμφωνησω αν τα ηξερες προσωπικα.......αν και δηλωνουν οτι να ναι.......αλλα αυτος με το Χοντα μαλλον ηταν κουλος η πατησατε σε σαπουναδα η ηταν τρικαβαλος και συ σωβρακο..........καθε μοτερ εχει την δικη του λογικη και χαρη........αν αρχισουμε το "αν" εκεινο "αν" το αλλο........τοτε ξερεις που οδηγουμαστε............
Φαντασου το ραλλυ τετραπεταλουδο.......για να εχουμε και αντικειμενικοτητα........170+ θα ηταν και θα θελατε Αστεροσκοπειο να το δειτε.......


Γιατι μαλλον θα ταν αποτυχια........
μαλλον δεν εχεις μπει σε 20v ή αν εχεις μπει σε κανα σαπιο γι αυτο τα λες αυτα!για τα κυβικα και τα αλογα του ειναι πολυ καλυτερο απο αλλα που ειναι και 40 αλογα και κυβικα παραπανω,και μετα πας και μου συγκρινεις ραλι τετραπεταλουδο γιατι?επειδη μονο η τουτοτα σε ατμοσφαιρα καταφερε να βγαλει σε παραγωγη μοτερ τετραπεταλουδο και καμια αλλη δεν ειχε τα @ρχιδι@ να το κανει,σκεψου να τσιγκλισεις το τετραπεταλουδο να παει 240 και ας ερθει το ραλι μετα να τα πουμε!
οσο αφορα το τουρμπισμα το καθε μορτερ δουλευει με διαφορετικα πραγματα,δεν μπορεις να βαλεις τα ιδια πραγματα σε ενα ραλι και σε ενα 20v και να δουλεψει σωστα,δεν ειναι ολα τα πραγματα bolt on τα βαλαμε πανω και φυγαμε,καλα και το αλλο το καλο που ειπες για θεμα αξιοπιστιας το προσπερναω γιατι μαλλον γραφεις σε λαθος club για αξιοπιστια.
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
Απάντηση με παράθεση