Θέμα: Ts Forum -4-
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #680  
Παλιά 22-03-11, 19:30
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Wink

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
... Στην περίπτωση της T-Sport (συγκεκριμένα μέτρησαν ένα TS f/l του 2005) τα νούμερα που προέκυψαν στον τροχό είναι 167 ΗΡ και 162 Nm (16,36 κιλά) ροπής. Σε σχέση με την ονομαστική ισχύ των 192 ίππων, οι απώλειες είναι της τάξης του 13% περίπου... Ενδιαφέρον... Λεπτομέρειες και διαγράμματα εδώ
Αν δεν κάνω λάθος, η ονομαστική ισχύς που ανακοινώνεται από το κάθε εργοστάσιο αντιστοιχεί στην ισχύ που αποδίδεται στον στρόφαλο, όπως μετράται -για παράδειγμα- όταν ο κινητήρας βρίσκεται σε δυναμόμετρο "πάγκου".
Από εκεί και πέρα το κεφάλαιο "απώλειες μετάδοσης κατά τη δυναμομέτρηση" είναι πολύ μεγάλο και εκτείνεται σε απίστευτο εύρος με την επίκληση σοβαρών αλλά και φαιδρών επιχειρημάτων.
Πάντως, από συζητήσεις που έχω κάνει με καλό φίλο που έχει ασχοληθεί εκτεταμένα και επισταμένα με τον 2zz, με πληροφόρησε πως η πραγματική μέγιστη ισχύς του συγκεκριμένου κινητήρα ήταν γύρω στα 180+ άλογα.
ΥΓ: Πάντως, η δυνατότητα βελτίωσης της απόδοσής του με "απλές" και "στοχευμένες" περιφερειακές επεμβάσεις, ήταν το "κερασάκι" στην τούρτα που άκουγε στο όνομά 2zz-ge...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση