έχεις 1000 δίκια! πρέπει όταν κάνουμε "λεωφόρους" να υπάρχει και η απαραίτητη υποδομή να είναι λεωφόρος! αν είναι να πηγαίνουμε με 60χλμ επειδή είναι μέσα απο κατοικημένη περιοχή δεν είναι λεωφόρος! είναι μη πω τι! για παράδειγμα η γνωστή σε όλους λεωφόρος Συγγρου ξέρουμε τι όρια έχει? έχετε δει πως είναι! υπόγειες και εναέριες διαβάσεις σε πολλά σημεία, πολλές λωρίδες κτλ κτλ. Και φυσικά δεν μιλάω για ανάποδες κλισεις πχ στην Μαραθώνος έχει άπειρες, την χάλια άσφαλτο σε άλλους δρόμους πχ Θηβών, Κων/πολεως στο Περιστέρι κτλ. Παρόλα αυτά όμως ΧΙΛΙΟΠΡΟΤΙΜΑΝΕ να βάζουν ρανταρ, μπλόκα, κάμερες και άλλα πολλα για να τιμωρησουν και καλα αυτούς που τρέχουν, αλλά στην ουσία το θέμα είναι να εισπράξουν και τπτ παραπάνω. Τα αποτελέσματα τα βλεπουμε με το που βρέξει λιγάκι πόσα τρακαρίσματα γίνονται για πλάκα. Δεν λέω ότι δεν φταίνε και οι οδηγοί, αλλά αν έχεις νέα λάστιχα πας με 20χλμ και ξαφνικά φρενάρεις και φύγεις 10μετρα!!!! δεν ειναι θέμα του οδηγού αλλά του σκατόδρομου! και φυσικά πάντα πρέπει να τιμωρούνται και άλλοι που κάνουν παρανομίες, γιατί δεν φταίει ΠΑΝΤΑ ένας που τρέχει παραπάνω! φταίει και ο πεζός που πηδάει τις διαχωριστικές από πάνω, και ο άλλος που πετάγεται από στοπ, και ο αλλος που πάει ανάποδα σε στενά και μονόδρομους κτλ. Τώρα για την Αττική οδό τόσο μεγάλος που ειναι ο δρόμος τα 120χλμ φαντάζουν λίγα! λες και είσαι σταματημένος πας! όπως γράφουν αυτούς που τρεχουν, επρεπε να γράφουν και αυτούς που πάνε αργά! πχ στην αριστερή κάτω απο 100χλμ με όριο 120? προστιμο! απλά πράγματα! δεν θες να τρέχεις ? ωραία πας δεξιά με το λιγότερο πχ 80 και αν πας ποιο σιγα, πρόστιμο και πάλι και παρεμπόδιση των άλλων οδηγων! εγώ πιστεύω έτσι έπρεπε να είναι! τώρα όπως πάνε όλοι προφυλακτήρες στον μπροστινό τους, όλο σφήνες και ιστορίες, η κατάσταση ειναι ελεεινή, αλλά στην τελική πολλές φορές άλλοι το προκαλούν αυτό και άλλοι την πληρώνουν!
|