Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 18-09-10, 11:42
Το avatar του χρήστη Gorillas
Gorillas Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 30-01-2004
Μοντέλο: E12 1,8 3d Sol
Περιοχή: Κοκ. Μύλος
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 2.432
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 528
Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από cchristos Εμφάνιση μηνυμάτων
θα ήθελα να ρωτήσω του γνώστες, ψάχνοντας βρήκα 2 πολλαπλές εισαγωγής για το μοτέρ, 1 πλαστική , 1 αλουμινένια.
το ερώτημα / δίλημα μου είναι η πλαστική αποδίδει καλύτερα στο αυτοκίνητο , ενώ η αλουμινένια αντέχει σε υψηλές πιέσεις σε turbo καταστάσεις.
διάβασα ότι σε νορμάλ η αλουμινένια αποδίδει χειρότερα.
τελικά τι ισχύει? γνωρίζει κανένας που να έχει κάνει την μετατροπή?
http://www.9thgencorolla.com/forum/s...ad.php?t=88833


Αυτή είναι η μεταλλική πολλαπλή εισαγωγή που λές. Την φορούσαν οι πρώτες γενιές 1zz κινητήρων. Η πλαστική είναι η εξέλιξή της και έχει καλύτερη ροικότητα αλλά κ μικρότερη αντοχή σε turbo εφαρμογές.
Απάντηση με παράθεση