Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από cchristos
θα ήθελα να ρωτήσω του γνώστες, ψάχνοντας βρήκα 2 πολλαπλές εισαγωγής για το μοτέρ, 1 πλαστική , 1 αλουμινένια.
το ερώτημα / δίλημα μου είναι η πλαστική αποδίδει καλύτερα στο αυτοκίνητο , ενώ η αλουμινένια αντέχει σε υψηλές πιέσεις σε turbo καταστάσεις.
διάβασα ότι σε νορμάλ η αλουμινένια αποδίδει χειρότερα.
τελικά τι ισχύει? γνωρίζει κανένας που να έχει κάνει την μετατροπή?
|
http://www.9thgencorolla.com/forum/s...ad.php?t=88833
Αυτή είναι η μεταλλική πολλαπλή εισαγωγή που λές. Την φορούσαν οι πρώτες γενιές 1zz κινητήρων. Η πλαστική είναι η εξέλιξή της και έχει καλύτερη ροικότητα αλλά κ μικρότερη αντοχή σε turbo εφαρμογές.