Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #11  
Παλιά 18-09-09, 00:23
Το avatar του χρήστη agapiou
agapiou Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 20-05-2009
Μοντέλο: Ε12 f/l 5d 1.4
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 3.441
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 544
agapiou θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Ας πω και εγώ με τη σειρά μου τι έχω δει στο δικό μου αμάξι. Καταρχάς 100άρα θα βάλω σπάνια, μόνο σε ταξίδι. Αλλιώς 95άρα. Ειδικά για μέσα στη πόλη για μένα δεν αξίζει 100άρα. Στο προκείμενο λοιπόν.
Η διαδρομή από το σπίτι που μένω εδώ στην Αθήνα μέχρι την πυλωτή στο πατρικό μου στη Δράμα είναι 660 χιλιόμετρα μετρημένο με τον μερικό χιλιομετριτή του κοντέρ. Όταν βάζω 95άρα, όλο το ταξίδι είναι με ταχύτητες 120-125, και έτσι δεν σταματάω πουθενά για ανεφοδιασμό, γιατί δε θέλω να σταματήσω και να βάλω καμιά παλιοβενζίνα. Αλλά το ντεπόζιτο είναι πριν ανάψει το λαμπάκι. Κάποιες φορές (ελάχιστες) με έχει ανάψει κιόλας. Την τελευταία όμως φορά που έβαλα 100άρα, πήγαινα μέχρι Θεσ/νίκη με 130 σταθερά, και με το που μπήκα Εγνατία το πλάκωσα για κανένα 20λεπτό στα 170. Και μετά έπεσα πάλι στα 130 μέχρι να φτάσω σπίτι. Το αποτέλεσμα ήταν να φτάσω και να έχω άλλο 1/4. Μάλιστα, θυμάμαι συγκεκριμένα στο ύψος του Λιτοχώρου είχα κάψει μισό τεπόζιτο (περίπου 400 χιλιόμετρα από Αθήνα). Επίσης, με φουλάρισμα 95άρας, στο ταξίδι η βελόνα θα δείχνει 1/1 μετά από 150 χιλιόμετρα (το έχω δει επανειλημένα). Με την 100άρα έδειχνε 1/1 μετά από 200 χιλιόμετρα.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη agapiou : 18-09-09 στις 00:47.
Απάντηση με παράθεση