Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #9  
Παλιά 15-06-09, 19:24
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 513
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
1) Aπο θεμα αναρτησης καλος ο συνδυασμος.
Εναλλακτικα πας και σε Eibach-kayaba.
Tα αμορτισερ ειναι κορυφαια, μιας και τα φοραω και σιγουρα αξιζουν τα χρηματα τους.Τωρα απο διαρκεια στον χρονο δεν ξερω, αφου τα εχω μονο 5.000χιλ.
Εγω φοραω TTE( κατασκευης eibach) και KAYABA AGX.
2) Στο θεμα πισω δισκοφρενων, θα πας σε plug & play μετατροπη με πισω δισκοφρενα απο AVENSIS 2002.
Εχει δισκο 271mm και το χειροφρενο πιανει στην δαγκανα και οχι με ταμπουρο που εχει το AVENSIS 2000-2001.
Αυτη την λυση εχω και ειναι πραγματικα εργοστασιακη με 3 βιδες ξεκουμπωνουν τα δικας μας ακρα και μπαινουν τα δισκοφρενατα.
Δεν χρειαζονται ουτε κατανεμητες ουτε τιποτα και θα εχεις γαματο φρενο.Απαραιτητη προυποθεση τα ακρα που θα βρες να εχουν κομπλε τις ντιζες χειροφρενου.
3) Οι διαστασεις στις 17αρες ζαντες θα πας 205/45/17 καθως με το 215/45/17 φευγεις πολυ.Σχεδον 1 εκατοστο σε ολικη διαμετρο ζαντας-ελαστικου.Εαν δεν εχεις την LINEA TERRA εκδοση που εχει μαμα 185/65/14, τοτε ανεβαζεις 3 εκατοστα διαμετρο που ειναι τεραστια διαφορα.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση