Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #27  
Παλιά 31-03-09, 17:39
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Ξαναγυρίζω στο θέμα μιας και σήμερα με το κουμπί που βλέπετε δοκίμασα το A/C, παγώνει πολύ γρήγορα και πολύ καλά, αλλά τις στροφές από 1000 τις πάει σταθερά στις 850-800 και το αμάξι το γονατίζει και στην τάση μπαταρίας δλδ βλέπω στο βολτόμετρο χαμηλά νούμερα. Μιας και έχει γίνει μεγάλη συζήτηση εδώ και μερικούς ηλεκτρολόγους που ρώτησα μόλις είπα τι μοτερ έχω και από τι είναι ο κομπρέσορας έκαναν σα να ρώτησα για τον ΕΤ τον εξωγήινο, είπα μήπως υπάρχει κανείς με μοτερ 4E-FTE και με A/C μήπως και δουλεύει σε αυτόν με τον σωστό τρόπο και βρούμε καμιά άκρη. Προς το παρόν την δουλειά του την κάνει, αλλά παίρνει μπρος ο κομπρέσορας με το που ανοίξω τον ανεμιστήρα στο αμάξι, γιαυτό έβαλα το κουμπί μπροστά να του κόβω το ρεύμα να μην παίρνει μπρος αν θέλω καλοριφερ πχ τον Χειμώνα. Τα σχέδια κτλ που είπαν τα παιδιά παραπάνω τα είδα, τα διάβασα, προσπάθησα αλλά δεν κατάφερα τίποτα καλύτερο!
Απάντηση με παράθεση