κατ' αρχήν κάνετε ένα λάθος. Δεν σημαίνει οτι επειδή δίνω 30χιλιάρικα δεν θα βγάλει πρόβλημα ένα αμάξι. Με τέτοιες λογικές μια Cayenne δεν πρέπει να βγάλει ποτέ πρόβλημα και το Atos πάλι με 8-9 χιλιάρικα να βγάζει κάθε μήνα! Ή μια Jaguar!! μπρρρρρ!
Η τιμή δεν παίζει τόσο με την αξιοπιστία αλλά με κυβικά, ιπποδύναμη, εξοπλισμό, υλικά κατασκευής, πλαστικά και τέτοια.
Επίσης όλα τα "πολλών" ίππων είναι λογικό να παρουσιάζουν αυξημένα προβλήματα λόγω αυξημένων καταπονήσεων. Και σε πολλές Celica TS έχω ακούσει οτι έσπαγε/ράγιζε το καπάκι. Αστοχία είναι κι αυτό.
Corolla TS σε σχέση με GTi είναι λίγο πιο πίσω όσον αφορά επιδόσεις, καθώς το ένα αποδίδει σε ευρύ φάσμα στροφών, το άλλο σχετικά ψηλά. Ότι πληρώνεις παίρνεις όμως, Είναι αδύνατο ακόμα και τώρα αν έβγαινε Auris TS με τα ίδια άλογα, να ήταν ακριβότερο από ένα GTI.
Επίσης και η Toyota είχε κάποτε κινητήρες για όλα τα γούστα και κάποιοι δεν κυκλοφόρησαν ποτέ στην Ευρώπη. MR2 επίσης δεν θυμάμαι να έβγαλε ποτέ η vw.
Η vw έχει επιλέξει τη λύση με τους κομπρέσορες και τα turbo. Είναι δικαίωμά της. Όλοι ξέρουμε πως τα service της vw είναι πανάκριβα σε σχέση με εκείνα της toyota.
Το ξέρετε οτι το γκολφ δεν έχει ασφάλειες να τις τραβήξεις με το χέρι; Πρόσφατα χάλασε η κλειδαριά της δεξιάς πόρτας σε tsi 140άρι φίλου μου (δεν ξεκλείδωνε η πόρτα συγκεκριμένα), και αναγκάστηκε να το πάει στην αντιπροσωπεία για να ξεκλειδώσει μια πόρτα!!! Έλεος! Παρόλα αυτά σαν αμάξι έχει τρομερή στυβαρότητα και ποιότητα κύλισης. Τώρα, τέτοια προβλήματα σε ένα αμάξι που είναι φορτωμένο με ηλεκτρικά, είναι αναπόφευκτα πιστεύω, αλλά αμαυρώνουν την εικόνα της εταιρίας...
Τίγκα στο καλώδιο και το καλωδιάκι...
|