Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #63  
Παλιά 12-10-08, 22:57
pwpwpali Offline:
banned
 
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
pwpwpali είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
μάλλον εννοεί αυτό που λέμε να μην "μαγουλιάζει" το λάστιχο στις στροφές. Γιαυτό και προσπαθούμε τα χαμηλοπρόφιλα λάστιχα, όσο ποιο χαμηλό το προφίλ λιγότερη και η πιθανότητα "μαγουλιάσματος" στις στροφές. Όμως υπάρχει και άλλος ένας σοβαρός λόγος, το ότι αν δεν έχουν πλάγια να εξέχουν από το λάστιχο και να είναι χοντρά τότε στα πεζοδρόμια σκίζουμε τα λάστιχα ίσως να τα γδάρουμε απλά αλλά και χτυπάμε και τις ζάντες μας. Εδώ που μένω στην Κυψέλη τα έχουμε φάει όλα προκειμένου να παρκάρουμε κολλητά στα πεζοδρόμια. Λίγο έξω να μείνει το αμάξι έστω και 5 πόντους μπορεί να περάσει κάποιος και να μας "ξυρίσει" την πλευρά του αυτοκινήτου ή να μαζέψει κανά καθρέπτη! συνηθισμένο το φαινόμενο εδώ! Στα δικά μου λάστιχα στα πλαινά λείπουνε μικρά κομματάκια! και είναι και potenza που έχουν χοντρό πλάι και εξέχει κιόλας!
οχι οχι...θα σου πω ενα χαρακτηριστικο παραδειγμα το sti ενα μοντελο πριν φορουσε κατι ponteza αν θυμαμαι καλα που φαινοταν τρελα η διαφορα οτι το πλαινο του πελματος ηταν απο αλλο υλικο τελειως λες κ ειχαν κοληση ενα αλλο λαστιχο με ενα αλλο....
Απάντηση με παράθεση