μάλλον εννοεί αυτό που λέμε να μην "μαγουλιάζει" το λάστιχο στις στροφές. Γιαυτό και προσπαθούμε τα χαμηλοπρόφιλα λάστιχα, όσο ποιο χαμηλό το προφίλ λιγότερη και η πιθανότητα "μαγουλιάσματος" στις στροφές. Όμως υπάρχει και άλλος ένας σοβαρός λόγος, το ότι αν δεν έχουν πλάγια να εξέχουν από το λάστιχο και να είναι χοντρά τότε στα πεζοδρόμια σκίζουμε τα λάστιχα ίσως να τα γδάρουμε απλά αλλά και χτυπάμε και τις ζάντες μας. Εδώ που μένω στην Κυψέλη τα έχουμε φάει όλα προκειμένου να παρκάρουμε κολλητά στα πεζοδρόμια. Λίγο έξω να μείνει το αμάξι έστω και 5 πόντους μπορεί να περάσει κάποιος και να μας "ξυρίσει" την πλευρά του αυτοκινήτου ή να μαζέψει κανά καθρέπτη! συνηθισμένο το φαινόμενο εδώ! Στα δικά μου λάστιχα στα πλαινά λείπουνε μικρά κομματάκια! και είναι και potenza που έχουν χοντρό πλάι και εξέχει κιόλας!
|