Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
Δηλαδη 63.000+97.000=160.000, οπου τα 97.000 ειναι σαν 1.8, η 97.000-63.000=34.000 σαν 1.8.
Εαν ειναι 34.000 ειναι πολυ λιγα.Εγω κανω περισσοτερα σε ενα χρονο.
|
Ηρακλη 34Κ εννοει σαν 1.8. Αλλα δεν καταλαβαινω, γιατι να μην ειναι αξιοπιστη αυτη η μετατροπη αφου μιλαμε για εργοστασιακες καταστασεις! Ειναι σαν να λεμε οτι το 1zz-fe δεν ειναι ενα αξιοπιστο μοτερ και δεν αντεχει το σκισιμο, μιας που μετα τον υπερκυβισμο τετοιο έχεις. Ιδιο ακριβώς μπλόκ, ιδια ακριβώς πιστόνια-μπιέλες-στρόφαλο. Και αυτα αν βάλεις της ΤΟΥΟΤΑ γιατι αν βάλεις βελτιωτικά θα είναι ακομα καλυτερα! Αν δεν ήταν αξιόπιστο μοτερ δεν θα εβγαζε η ΤΤΕ TURBO Kit γι αυτο χωρις να χρειάζεται να αλλάξεις τιποτα μεσα!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Roy-D
...
και κατι αλλο στον t sport τα εντοσθια(πιστονια) απο τς μπαινουν αλλα το κανεις τσιγαροχαρτο το μπλοκ.κεφαλη δεν νομιζω να μπαινει...
|
Χρήστο το καπακι απο 2zz-ge μπαίνει σε εμας νομιζω αφου και σε αυτην την περιπτωση το μπλοκ παραμένει το ίδιο! Τσιγαροχαρτο σχεδον γινεται, αλλα ετσι κι αλλιως και το ge ετσι ειναι απο κατασκευης (8,5mm παχος απο κυλινδρο σε κυλινδρο για το fe, 5,5 για το ge). Και για να μην υπάρχει αυτη η απορια γενικα, το ξαναλέω... η οικογενεια κινητηρων zz μοιράζεται το ΙΔΙΟ μπλοκ. Επισης ο 1zz-fe με τον 2zz-ge εχουν ακριβώς την ιδια αποσταση απο το κεντρο του ενος κυλινδρου εως το κεντρο του αλλου (bore pitch = 87.5 mm) οποτε το καπακι λογικά κανει. ΑΛΛΑ... η μεγαλη διαφορα ειναι η κατασκευη και τα υλικα του καθε μπλοκ! Ενω το απλο ειναι αλουμινενιο, το ge ειναι κεραμικο με ενισχυση αλουμινιου-σιλικονης για να αντεχει το ψηλο στροφαρισμα. Και βεβαια υπάρχουν κι αλλες διαφορες που δεν ειναι της παρουσης. Το συμπερασμα ειναι πως ο 1zz-fe δεν μπορει να γινει 2zz-ge.
__________________
Toyota Corolla E12 1.4 Linea Sol (2004)
Toyota Corolla ΚΕ70 1.3 (1983)
Το παρόν και το παρελθόν....
το μέλλον όμως?
