Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #7  
Παλιά 06-04-08, 10:42
Το avatar του χρήστη κωνσταντίνος
κωνσταντίνος Offline:

Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-03-2006
Μοντέλο: E12
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 339
κωνσταντίνος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nicorolla Εμφάνιση μηνυμάτων
Μήπως ξερει κανεις αν μπορώ να κατεβάσω το VVTi α ανοιγει νωρίτερα απ τις 4000στροφες???? Και κανα αλλο κολπο για να ξυπνισει λιγο το corollaki μου?
Στο παρακάτω link εξηγώ με πάσα λεπτομέρια πός λειτουργεί το σύστημα VVT-I

http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=13997

Τώρα η απάντηση στην ερώτηση σου φίλέ μου είναι η εξής :

Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να αλάξεις κάποια εξαρτήματα στο σύστημα έτσι ώστε να κινείτε με ποιο μεγάλη γωνία.

Η γνώμη μου είναι οτι είναι πολύ μεγάλο το κόστος για μικρό αποτέλσμα...

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από jason Εμφάνιση μηνυμάτων
αν κανουμε τον εκκεντροφορο να γυριζει συνεχεια οπως στις 6000 rpm δηλαδη καταργησουμε το vvti και το κανουμε να δουλευει στην μεγιστη αποδοση παντου,κερδιζουμε χαμηλα?η tοyota το εβαλε το vvti να δουλευει μονο ψηλα για λογους καυσαεριων η επειδη δεν μπορει να δουλεψει με αυτα τα χαρακτηριστικα του εκκεντροφορου χαμηλα(πχ πυρακια η κατι αλλο?)
Δέν μπορείς με κανένα τρόπο να αλάξεις τον χρονισμό των Βαλβίδων και να τις κάνεις να ανοίγουν και να κλείνουν με τον ρυθμό που το κάνουν στις 6.000 σαλ Και ο λόγος είναι οτι στις 6.000 ανοιγοκλείνουν πολύ ποιο αργά και ο χρονισμός αυτίς τις κόινησης είναι εντελός διαφορετικός τα αντίστοιχα οταν δουλεύει στις 2.000 σαλ

Δέν είναι ούτε θέμα καυσαερίων ούτε θέμα χαρακτιριστικών εκκεντροφόρου αλλά πολύ απλά είναι σαν να προσπαθείς να βάλεις μπροστά μηχανή με ξερίθμιστες βαλβίδες. Με άλλα λόγια ουτε κάν που θα μπορούσε να πάρει μπρός αφού ούτε ο χρόνος της εισαγωγής θα λειτουργούσε αλλά ούτε και της εξαγωγής κατα συνέπεια.

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ranger Εμφάνιση μηνυμάτων
Σύντομα (πόσο καιρό το λέω αυτό το σύντομα!!!) θα ανεβάσω ενα πλήρες άρθο με θέμα VVT, VVTi και VVTLi ....
λίγο υπομονή ακόμα ρε παιδια....
Βασικά το VVT-I μπορείς να το πάρεις αυτούσιο απο το topik μου...

Επίσης προτείνω όλα αυτά να μπούν στην γνωσιακή βάση.
__________________


Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !

Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ranger : 06-04-08 στις 11:11.
Απάντηση με παράθεση