Σε κάποια μοντέλα του 2001 και 2002 (αλλά αναμένεται και σε Ε12 απ'ότι μου είπαν) υπάρχει πρόβλημα με το μπλοκ του κινητήρα λόγω περισσότερων οπών ψύξης και λόγω μη ανθεκτικού κράμματος (σε συνδυασμό με τις ελληνικές και όχι μόνο βενζίνες...), παραμένει ποσότητα λαδιού στο πάνω μέρος χωρίς να επιστρέφει οπότε καίγεται κατά την εκτόνωση.
Η ΤΟΥΟΤΑ έχει δώσει οδηγία επέκτασης της εγγύησης αν αποδειχθεί ότι ισχύει κάτι παρόμοιο από 6 σε 7 χρόνια για το μοτέρ και τα παρελκόμενα.
|