Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #10  
Παλιά 08-10-07, 09:35
Το avatar του χρήστη stm2001gr
stm2001gr Offline:
 
Εγγραφή: 18-02-2006
Μοντέλο: AE101
Περιοχή: Στην κατηφόρα!
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 663
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 303
stm2001gr είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από diafanh-psyxh Εμφάνιση μηνυμάτων
ναι ίσχύει αυτό.λέγεται ψυχρή εκκίνηση.ένα φιλαράκι με ένα carina e το έχει κάνει με άλλο τρόπο.στην ουσία έχει βάλει ένα διακοπτάκι και ένα ποτενσιόμετρο.ρύθμισε το πετενσιόμετρο έτσι ώστε να μην καπνίζει πίσω το αυτοκίνητο και όταν ανοίξει το διακοπτάκι το ρελαντί του ανεβαίνει στις 1500 στροφές(εννοείται ότι το αυτοκίνητο δεν είναι κρύο,το έχει ζεστάνει αρκετά πριν απλά μπερδεύει τον λαμδα).το αποτέλεσμα είναι να στέλνει απλά περισσότερο καύσιμο.μεγάλη διαφορά δεν είδε βέβαια αλλά όταν ανοιγει το διακοπτακι έχει περισσότερο νεύρο το αυτοκίνητο

Το δοκίμασα κι εγώ και μπορώ να πω πως δεν πήγαινε σωστά . μπορεί να ρίχνει περισσότερη βενζίνη όταν το ξεγελάς από τον αισθητήρα θερμοκρασίας αλλά παίζει ρόλο η προπορεία της ανάφλεξης και πολλά άλλα για να δουλέψει σωστά. Η ΕCU είναι ρυθμισμένη για να δουλέψει κρύο το αυτοκίνητο και όχι για να είναι γρήγορο όταν είναι κρύο και αργό όταν είναι ζεστό!
Δεν γράφω προσωπικά σε εσένα diafane. είδα το post σου και έγραψα τα αποτελέσματα της δοκιμής μου για να μη μας παραμυθιάζουν.
Δοκιμασμένα πράματα!



Σωστός ο Peter! για να τα θυμηθούμε και λίγο
Απάντηση με παράθεση