Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #72  
Παλιά 11-07-07, 13:31
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 325
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nuntius Εμφάνιση μηνυμάτων
σε κατηφόρα με πρώτη και λίγες στροφές για να πηγαίνω προσεκτικά ακουγόταν σαν να γδερνόταν κάτι μεταλλικό από χαμηλά στο καπώ μπροστά.
Πραγματικά εννοείς ότι κατέβαινες την κατηφόρα, οπότε σε φρενάρει ο κινητήρας ? Η' μήπως ότι την ανέβαινες?

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nuntius Εμφάνιση μηνυμάτων
όταν άλλαζα ταχύτητες ποτέ δε μπορούσα να πετύχω την τέλεια εναλλαγή χωρίς να κλωτσήσει ελάχιστα.
Τώρα δηλαδή πατινάρει περισσότερη ώρα ο δίσκος σου και έχεις ομαλότερες αλλαγές. Στο TS μύριζε εύκολα έτσι, οπότε τον άλλαξα για τον αντίθετο λόγο! Τι "τραβάνε" και τα συνεργεία ?

Η γνώμη μου είναι ότι η ΤΟΥΟΤΑ δεν παρέχει την χρυσή τομή (βέλτιστη) λειτουργία σε διάφορα τέτοια εξαρτήματα και προφανώς είναι θέμα κόστους.
Απάντηση με παράθεση