Όταν αγόρασα την TS με τα 45000km που είχε στην πλάτη της, φορούσε κάποια BF Goodrich, τα οποία έκαναν το antispin να δουλεύει υπερωριακά όταν προσπαθούσα να ξεκινήσω στην Αγίου Μελετίου και σε άλλους αντίστοιχης ποιότητας δρόμους. Εκτιμώ πως τα λάστιχα ήταν περίπου στο τέλος της ζωής τους και αυτός ήταν ο λόγος που συμπεριφέρονταν έτσι.
Μετά από πρόταση φίλου, έψαξα να βρω Falken τα FK 451 (όπως και ο φίλος madmax), σε διάσταση 205/50/16 (ένα νούμερο πιο πάνω από την εργοστασιακή διάσταση) για την εργοστασιακή ζάντα της TS. Η τιμή που μου έδωσε ένας γνωστός λαστιχάς ήταν στα 440€. Επειδή είχα ακούσει καλά λόγια για τα Falken, ζήτησα από το λαστιχά μου να ετοιμάσει ένα σετ για τοποθέτηση, αλλά εκεί ήταν που την πατήσαμε: μας είχαν τελειώσει και δεν θα ξαναέβγαιναν (αν κατάλαβα καλά)!
Έτσι, περάσαμε στο FK452 στην ίδια διάσταση (205/50/16), του οποίου, όμως, η τιμή ήταν σαφώς αλμυρότερη και έφτασε τα 515€.
Στον τομέα των εντυπώσεων, τώρα, -αν και πρόλαβα να κάνω μόνο 1000km πριν φύγω για εξωτερικό- το antispin στους ίδιους δρόμους και με τον ίδιο τρόπο εκκίνησης δεν κάνει αισθητή την παρουσία του και το ABS δεν επεμβαίνει εύκολα (τουλάχιστον σε δύο περιπτώσεις που μου έτυχε να χρειαστεί να φρενάρω απότομα, αν και το απέφευγα).
Από κρατήματα, φαίνεται να πηγαίνει καλά -αν και δεν το κυνήγησα- και ο θόρυβος κύλισης κατά τη διάρκεια του ταξιδιού δεν είναι και ιδιαίτερα αισθητός.
Περισσότερα, με την επιστροφή στα πάτρια εδάφη, οπότε και θα μαζέψουμε αρκετά χιλιόμετρα...
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PeterIoannou : 14-09-08 στις 01:39.
|