μεχρι και η αναρτηση σου μπορει να φταιει, αμα ειναι πολυ μαλακια και παει σα βαρκα. Τι εννοω: στο φρεναρισμα εχει την ταση η μαζα του οχηματος να μην την πολυγουσταρει και θελει να συνεχισει το ταξιδακι της, ετσι λογω αδρανειας, οπως και εσυ, προσπαθειτε να κινηθειτε την στιγμη που το ερμο προσπαθει με την σειρα του να φρεναρει. ετσι το βαρος τινει να μετακινηθει ολο προς τα εμπρος κανοντας το οπισθιο μερος πιο ελαφρυ( ανασηκωνεται) ενω το εμπρος μερος βαραινει (βυθιζεται) και αισθανεται κατι τις σαν Πυρρος Δημας. Ετσι με λιγοτερο βαρος οι πισω τροχοι υπακουουν πιο ευκολα στην εντολη σου :" ΤΣΑΡΟΥΧΙΑ!!!!!!!" και αφου δεν εχουν και βαρος πανω τους, τη χαρα, αφηνουν λαστιχιες κατω!!! ενω οι καημενοι οι εμπρος τροχουληδες, εχουν ολο το βαρος πανω τους, που να μπλοκαρουν!!! μπορουν? με τετοιο αβασταχτο βαρος απο πανω? μονο να σκασουν μπορουν.
τα αμορτισερ αν φταινε τα καταλαβαινεις και στο ελαφρυ φρεναρισμα που κατεβαινει ολη η μουρη χαμω, και στο ξεκινημα, και ιδιως στις στροφες!! αμα θες 2 λωριδες για να στριψεις με λιγο ταχυτητα, εισαι για kayaba!!!
Αν τωρα το αμαξι στο ισιαδι με φρενο διπλωνει, τοτε θελεις ειτε ρεγουλαρισμα τις πισω σιαγονες, ειτε τακακια εμπρος. Διοτι κατι υπακουει και φρεναρει και κατι σε εχει γραμμενο .....
Εμενα πρωσοπικα παντα το αμαξι οταν φρεναρα ειχε την ταση να διπλωνει προς τα δεξια. Μεχρι που εβαλα απο ταμπουρα διαμετρου 200 χιλιοστα σε 240 χιλιοστα (σελικα). πλεον και εχοντας καλα αμορτισερ πισω και μια αντιστρεπτικη οταν παταω φρενο φρεναρει.......τερμα πια τα γουστα δλδ, τερμα πια το παιχνιδι....
Ηθικο διδαγμα: θες να φρεναρεις? αλλαξε αμαξι, θες να παιζεις? αυτο ειναι το αμαξι!!!!!
Πρωσοπικα προτειμω το δευτερο.
Αντε και καλα διπλωματα!!!!!
|