Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1  
Παλιά 21-12-06, 00:06
Το avatar του χρήστη billlllll
billlllll Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 04-12-2003
Μοντέλο: Corolla E12 Sol 1.4 '02
Περιοχή: Ιωάννινα
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 2.036
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
billlllll έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL Εμφάνιση μηνυμάτων
τι ξερετε για αυτην την μεθοδο-τεχνικη?
τι επιτυγχανουμε? αξιζει τον κοπο σε συμβατικα τελειως αυτοκινητα?
απο οσο ξερω καταψυχοντε σε τρελες μειον το μηδεν θερμοκρασιες (-300βαθμοι) και μετα επανερχοντε στην φυσιολογικη και αντεχουν σε πολυ παραπανω δυναμεις και αντοχη στον χρονο.γινεται σε ολα τα μερη του κινητηρα ακομα και σε τακακια δισκοπλακες κτλ.
επισης εχω ακουσει οτι και οι κινητηρες dragster σε επαγγελματικα πρωταθληματα περνανε απο κρυογεννητικη για να ειναι σιγουρη η αντοχη στα μειγματα που θα καψουν και μετα πανε στον αγωνα..
λετε να ειναι ενδιαφερον?
επισης υπαρχουν καταστηματα εδω στην ελλαδα που το κανουν αυτο και υπαρχει και τιμοκαταλογος....
[ξερόλας mode]
Δεν γνωρίζω λεπτομέριες της μεθόδου, πάντως αν κατάφεραν να φτάσουν -300βαθμούς θα έπρεπε να δουλεύουν για τη ΝΑSA, αφού το απόλυτο μηδέν είναι αν θυμάμαι καλά -273 βαθμούς Κελσίου ή αλλιώς 0 Κέλβιν και δεν έχει επιτευχθεί (για κάτι ελάχιστο)
[/ξερόλας mode]
Απάντηση με παράθεση