Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 21-12-06, 00:06
Το avatar του χρήστη billlllll
billlllll Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 04-12-2003
Μοντέλο: Corolla E12 Sol 1.4 '02
Περιοχή: Ιωάννινα
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 2.036
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
billlllll έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL Εμφάνιση μηνυμάτων
τι ξερετε για αυτην την μεθοδο-τεχνικη?
τι επιτυγχανουμε? αξιζει τον κοπο σε συμβατικα τελειως αυτοκινητα?
απο οσο ξερω καταψυχοντε σε τρελες μειον το μηδεν θερμοκρασιες (-300βαθμοι) και μετα επανερχοντε στην φυσιολογικη και αντεχουν σε πολυ παραπανω δυναμεις και αντοχη στον χρονο.γινεται σε ολα τα μερη του κινητηρα ακομα και σε τακακια δισκοπλακες κτλ.
επισης εχω ακουσει οτι και οι κινητηρες dragster σε επαγγελματικα πρωταθληματα περνανε απο κρυογεννητικη για να ειναι σιγουρη η αντοχη στα μειγματα που θα καψουν και μετα πανε στον αγωνα..
λετε να ειναι ενδιαφερον?
επισης υπαρχουν καταστηματα εδω στην ελλαδα που το κανουν αυτο και υπαρχει και τιμοκαταλογος....
[ξερόλας mode]
Δεν γνωρίζω λεπτομέριες της μεθόδου, πάντως αν κατάφεραν να φτάσουν -300βαθμούς θα έπρεπε να δουλεύουν για τη ΝΑSA, αφού το απόλυτο μηδέν είναι αν θυμάμαι καλά -273 βαθμούς Κελσίου ή αλλιώς 0 Κέλβιν και δεν έχει επιτευχθεί (για κάτι ελάχιστο)
[/ξερόλας mode]
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 21-12-06, 12:30
Carinaman Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 12-02-2005
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
Carinaman είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από billlllll Εμφάνιση μηνυμάτων
[ξερόλας mode]
Δεν γνωρίζω λεπτομέριες της μεθόδου, πάντως αν κατάφεραν να φτάσουν -300βαθμούς θα έπρεπε να δουλεύουν για τη ΝΑSA, αφού το απόλυτο μηδέν είναι αν θυμάμαι καλά -273 βαθμούς Κελσίου ή αλλιώς 0 Κέλβιν και δεν έχει επιτευχθεί (για κάτι ελάχιστο)
[/ξερόλας mode]

Aυτο ακριβως ηθελα να πω κι εγω μολις διαβασα το -300! Δεν ειναι ξερολας mode αγαπητε, απλη φυσικη ειναι..
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 22-12-06, 01:37
Το avatar του χρήστη κωνσταντίνος
κωνσταντίνος Offline:

Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-03-2006
Μοντέλο: E12
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 339
κωνσταντίνος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από billlllll Εμφάνιση μηνυμάτων
[ξερόλας mode]
Δεν γνωρίζω λεπτομέριες της μεθόδου, πάντως αν κατάφεραν να φτάσουν -300βαθμούς θα έπρεπε να δουλεύουν για τη ΝΑSA, αφού το απόλυτο μηδέν είναι αν θυμάμαι καλά -273 βαθμούς Κελσίου ή αλλιώς 0 Κέλβιν και δεν έχει επιτευχθεί (για κάτι ελάχιστο)
[/ξερόλας mode]
Έχεις δίκιο.. το απόλυτο μηδέν είναι η θερμοκρασία στην οποία σταματούν να κινούνται τα ηλεκτρόνια…
Τώρα όσον αφορά την κρυογενετική απ ότι ξέρω όλα τα μεταλλικά μέρη όταν παγώνουν κλείνουν οι πόροι τους δηλαδή συμπυκνώνονται και έτσι γίνονται ποιο ανθεκτικά αλλά νομίζω ότι εφαρμόζετε μόνο σε καινούργια εντελώς αδούλευτα αυτοκίνητα δηλαδή πριν στρώσουν.

Αλλά και πάλι δεν είμαι σίγουρος για τα παραπάνω… δεν τα έχω εξακριβώσει …
__________________


Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !

Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ΚΙΝΗΤΗΡΑ 2ZZ-GE ΣΕ Ε12 1.4 Nikos92 TOYOTA COROLLA T-SPORT 7 24-11-21 09:19
Επιλογη για κινητηρα keichi TOYOTA COROLLA 111(G6) 88 16-06-19 14:16
Ηχος κινητηρα 4zz iempan TOYOTA COROLLA E 12 1 31-10-16 08:12
Διακοπες κινητηρα ataxtos TOYOTA COROLLA 111(G6) 12 06-12-15 22:44
Υποκυβισμος κινητηρα. mpesikos ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 7 21-02-14 13:43



Page generated in 0,17613697 seconds (76,81% PHP - 23,19% MySQL) with 28 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 06:45.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)