Δεν εχει σκαστρα για δεν την χρειαζεται, γιατι ειναι με καρπυρατερ και η τουρπινα ειναι μετα το καρπυρατερ(ακουσον-ακουσον), ετσι η τουρπινα εκτος απο αερα φυσαει και βενζινη.
Η σκαστρα δεν αυξανει ιπποδυναμη, ουτε ειναι για θορυβο οπως νομιζουν οι περισσοτεροι.Ειναι για ενα και μονο λογο, την προστασια της τουρπινας απο το αποτομο φρεναρισμα οταν αφηνουμε γκαζι και κλεινει η πεταλουδα. Η τουρπινα λογω αδρανειας συνεχιση να πιεζει αερα, αλλα λογω της κλειστης πεταλουδας εκλωβιζεται αερας αναμεσας στην τουρπινα και την πεταλουδα και η σκαστρα την βγαζει εξω, δηλαδη ανακουφιζει το συστημα, γι'αυτο λεγεται και βαλβιλδα ανακουφισης, η εκτωνωσης,αλλιως θα παρουμε την τουρπινα στο χερι,αυτο ειναι σιγουρο.
Το 5ενταρι που εχεις στην φωτο ειναι ψεκαστο και οχι καρπυρατερατο.Στο καρπυρατερ θα πρεπει απο το intercooler να περασει και βενζινη εκτος απο αερα και αυτο δεν γινεται.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|