Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002> |
|
|
|
Ερώτηση για αμορτισέρ |
|
08-01-18, 14:28
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 21-11-2017
Μηνύματα: 10
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ερώτηση για αμορτισέρ
Παιδιά καλησπέρα ήθελα να ρωτήσω ποτέ καταλαβαίνουμε ότι τα αμορτισέρ είναι για αλλαγή. Να αναφέρω επίσης ότι μιλάμε για tsport χαμηλωμένο με ελατήρια hr και δεν γνωρίζω την ανάρτηση που φοράει. Απλά μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι ακούγετε περισσότερο στις λακκούβες σε σχέση με ένα μήνα πριν.
|
08-01-18, 14:45
|
|
Web & Forum Admin
|
|
Εγγραφή: 21-10-2003
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 498
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 13 φορές σε 11 μηνύματα
|
|
Νοιώθεις το αμάξι να τερματίζει από ανάρτηση ποιο εύκολα από πριν?
Πόσα χλμ έχεις με αυτά τα αμορτισερ?
__________________
There's no substitute for experience
|
08-01-18, 15:02
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 21-11-2017
Μηνύματα: 10
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Πόσα χιλιόμετρα έχουν πάνω αυτά δεν γνωρίζω διότι το πήρα πριν ένα δίμηνο περίπου το αυτοκίνητο. Επίσης στις στροφές αισθάνομαι σα να έχει μια κλήση παραπάνω από όταν ήταν στην αρχή που το ειχα.
|
08-01-18, 19:37
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 21-10-2003
Περιοχή:
Nikaia
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 4.504
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
εχεις κοιταξει την πιεση ελαστικων ???
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663
Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..
|
08-01-18, 23:17
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλησπέρα, βασικα οταν πεσουν τα αμορτισερ συνηθως κοπανανε σε λακουβες και γενικα στις ανωμαλιες του δρομου περισσοτερο απο πριν, για να εχεις μετρο συγκρισης. Μετα εφοσον παραμενουν στο αμαξι θα γινουν χειροτερα, καποια στιγμη αρχιζεις να χανεις τον ελεγχο, πχ σε αποτομη κινηση μπαλατζαρει, σαν βαρκα καπως ετσι και ειναι επικυνδυνα.
αν εχεις απορια πας σε αμορτισερομετρο και τα μετρας.
Οταν ειναι χαμηλωμενο λογω μικρου υψους και διαδρομης ειναι ποιο δυσκολο να τα καταλαβεις.
Αν στριβει μια χαρα χωρις να παιρνει κλισεις και να νομιζεις οτι θα σου φυγει τοτε προφανως ειναι ενταξει. Αν οχι πας για αλλαγη.
Πρωτα απο ολα δες να εχεις τον σωστο αερα στα λαστιχα.
|
09-01-18, 01:27
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 21-11-2017
Μηνύματα: 10
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παιδιά βοηθήσατε μέ τις απαντήσεις σας. Αλλά δεν δεν ξέρω αν το αμορτισερομετρο βγάζει σωστή ένδειξη γτ για να μετρηθεί σωστα το αμορτισερ θα πρέπει να βγει. Σίγουρα το αυτοκίνητο δε πάει βάρκα γιαλό όπως πήγαινε το Honda ( πριν αλλάξω τα αμορτισερ). Αλλά αισθάνομαι αυτό το ψιλό κοπανημα όποτε θα τσεκάρω μια τα λάστιχα αύριο για σιγουρα . Και σας ενημερώνω.
|
09-01-18, 09:39
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Αν τα αμορτισέρ είναι για αλλαγή, τότε η μέτρηση σε αμορτισερόμετρο, όσο λάθος και να είναι, θα είναι σίγουρα ενδεικτική για το αν θέλει αλλαγή ή όχι. Δε μπορεί το μηχάνημα να σου δείξει 35% στα αμορτισέρ και να είναι στη πραγματικότητα 90% ή το αντίθετο. Οπότε, από τη στιγμή που δεν έχεις εικόνα χιλιομέτρων και χρήσης από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη, είναι απαραίτητη η μέτρηση των αμορτισέρ στο σχετικό μηχάνημα.
__________________
Lift, lift, lift...
|
09-01-18, 10:00
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 14-04-2009
Μηνύματα: 102
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλημερα,
η μετρηση για μενα δεν λεει κατι πανω στο αυτοκινητο.
Δεν εχω TS , αλλα το απλο 2002, και μετρηση στο KTEO παντα τα εβγαζε 95%-98%. αλλα δεν ειχαν αλλαχθει ποτε, και ειχαν 200K km...
θα πρεπει να βγουνε για την πιο σωστή μετρηση...
__________________
|
09-01-18, 10:31
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 21-11-2017
Μηνύματα: 10
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παιδιά Καλημέρα έλεγξα σήμερα την πίεση των ελαστικών κάποια ήθελα λίγο αέρα. Παράτησα ότι τα χτυπήματα μειώθηκαν. Όσον αφορά την μέτρηση των αμορτισέρ να την κάνω σε κάποιο ΚΤΕΟ γίνεται? Γτ το χαρτί του ΚΤΕΟ που έχει το αυτοκίνητο και είναι περασμένο το καλοκαίρι δεν γράφει πάνω κάποια μέτρηση για τα αμορτισέρ.
Και ακόμα μια ερώτηση σε ποια τιμή της μέτρησης θεωρούμε ότι το αμορτισερ θέλει αλλαγή. Πχ αν είναι 40% χρειάζεται αλλαγή?
Παιδιά προς ενημέρωση σας, η μετρήσεις που βγήκαν είναι μπροστά 90-90 και πίσω 80-75
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη agapiou : 10-01-18 στις 11:17.
Αιτία: Συγχώνευση posts.
|
|
|
|
11-01-18, 11:02
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλημέρα, συμφωνω ότι οι μετρήσεις δεν είναι σωστες, προσωπικα πηγα ΚΤΕΟ μετα από χρονια εννοω 2η ή 3η φορα δεν θυμαμαι και επειδή τα ειχα κανει ποιο σκληρα τα koni sport τα νουμερα εφτασαν καλυτερα από όταν τα εβαλα!!!
επισης αν παμε με ποιο φουσκωμένα λάστιχα θα εχουμε καλυτερα νουμερα!
προσωπικα δεν δινω καμια σημασια στις μετρήσεις, τα βλεπω στον δρομο.
Παω σε βουνα ετσι κι αλλιως Διονυσο, Πεντελη, Φραγμα Μαραθωνα και αμα εχω πρόβλημα το ξερω αμεσα. Εννοείτε ότι προσεχουμε αμα δουμε ότι περνουμε κλισεις!
Δεν μπορει χαρτι ΚΤΕΟ να μην εχει μετρήσεις αμορτισέρ!
ΠΑΝΤΑ τα μετρανε!
αν είναι χαμηλα τα νουμερα σε κοβουν, ετυχε σε έναν γνωστο μου για τα πισω.
Ειχε πολύ χαμηλα γιατι το φορτωνει και τον κοψανε.
Τα πισω σου είναι ποιο πεσμενα αλλα δεν θελουν αλλαγη.
Αν θες να κοπανάει λιγοτερο εκτος των αλλων (αμορτισέρ-ελατήρια, μη χαμήλωμα) μπορεις να βαλεις λάστιχα με ποιο μεγαλο προφιλ.
ΠΧ εγω εχω τωρα 195/50/15, εχει και με 45% προφιλ, εχει και με 60 και 65.
Αν παω σε 65% τοτε θα γινει ποιο ανετο, αλλα θα χαλασω το βημα και θα χασω επιδοσεις πχ επιταχυνση, καθως και θα δειχνει πολύ λαθος το κοντερ,
Κομπογιανιτικη λυση αλλα αποτελεσματικη. Οσο ποιο χαμηλο προφιλ κοπανας περισσοτερο. Ασε που ποιο χαμηλο σημαινει μικροτερο υψος αμαξώματος από τον δρομο και μεγαλύτερα κενα σε θολους.
Εγω δεν θα το εκανα, θα προτιμουσα να βαλω ποιο μαλακά αμορτισέρ.
Τωρα εχω koni sport μαμα σε υψος ελατήρια, μπροστα είναι από 4AGZE και πισω εχω και βοηθητικα της MAD και με competition βαλβιδες και κοπανάνε αστα να πανε!!! παρα πολύ καλα κρατήματα αλλα κοπανάει πολύ. Και είναι επισκευασμένα και τα 4, αλλα όταν γινουν μονο λαδιου είναι ποιο σκληρα και επηρεάζονται από το κρυο-ζεστη όπως είναι λογικο.
Αν σε ενοχλεί λοιπον το καλυτερο που εχεις να κανεις και σωστοτερο είναι μαμα σε υψος ελατήρια, εχουν και διαφορες άλλες μαρκες γιατι της Toyota κανουν χρυσαφι....τα δικα μου όταν ρωτησα το 2008 νομιζω μου ειπαν 200 ευρω τα 4!!!! στην Ε11.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 11-01-18 στις 11:08.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17478991 seconds (83,00% PHP - 17,00% MySQL) with 42 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:17. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|