Καλησπέρα.
Νικηφόρε αν και θεωρώ (βάση της μέχρι τώρα δραστηριότητά σου στο forum) ότι ξέρεις περισσότερα για τους κινητήρες από μένα πιθανόν σε μπέρδεψα γιατί μάλλον δεν τα έγραψα ξεκάθαρα.
¨¨το ανάμεσα κορμό μηχανής και φίλτρο λαδιού ποιο σημείο είναι?¨¨
Όταν ξεβιδώσεις το φίλτρο λαδιού βλέπεις τον κορμό του κινητήρα. Άρα τοποθετώντας τον αντάπτορα εκεί και βιδώνοντας το φίλτρο λαδιού ο αντάπτορας βρίσκεται ανάμεσα στον κορμό και στο φίλτρο.
¨¨η βιδα αλλαγης λαδιου ποια είναι? την ταπα στο καρτερ εννοεις ?¨¨
Ναι είναι η τάπα στο κάρτερ απλά τάπα εγώ εννοώ κάτι το οποίο δεν έχει πάσα
και κλείνει σφηνωτά μια τρύπα. Βλέπε τάπες κορμού κινητήρα που μπαίνουν σφηνωτά και τις πετάει σε περίπτωση παγετού αν έχεις σκέτο νερό στο σύστημα ψύξης.
¨¨Γιατι αν μπει ο αισθητήρας θερμοκρασίας εκει που εχει την βαλβιδα πιεσης θα είναι λαθος?¨¨
Ρωτώντας και διαβάζοντας για την σωστή θέση του αισθητήρα θερμοκρασίας λαδιού έμαθα ότι η καλύτερη θέση είναι χαμηλά στον κορμό εκεί που το λάδι έχει την μεγαλύτερη θερμοκρασία (όσους κινητήρες έχω δει με εργοστασιακό όργανο θερμοκρασίας λαδιού τον αισθητήρα χαμηλά στον κορμό τον έχουν). Αν βάλουμε μετά η καλύτερη θέση είναι στο κάρτερ (είτε τρύπα στο καρτερ και κόλλημα παξιμάδι ώστε να βιδώσει ο αισθητήρας είτε αντικαθιστούμε την βίδα -τάπα καρτερ με αισθητήρα βίδα-ταπα βλέπε οργανάκια αισθητήρες VDO)***** κι αν δεν γίνεται μετά βάζουμε με ταφ στην θέση της βαλβίδας χαμηλής πίεσης.
Η εξήγηση που δίνουν για τις δυο τελευταίες θέσεις είναι ότι στο καρτερ καταλήγει το καυτό λάδι ενώ στο σημείο της βαλβίδας χαμηλής πίεσης είναι το λάδι που ήδη έχει ψυχθεί -όσο γίνεται- και συνεχίζει την πορεία του για να λιπάνει τον κινητήρα να απορροφήσει θερμότητα να ξαναπέσει στο καρτερ να κρυώσει κ.ο.κ Άρα αν στην θέση της βαλβίδας έχει κάποια θερμοκρασία στο καρτερ θα είναι μεγαλύτερη και στον κορμό ακόμη μεγαλύτερη.
*****
https://www.vdo-gauges.com/sensors/t...nsor-only.html
Εκτος απο πάσα τύπου
1/8-27NPTF ή 1/2-14NPTF
έχει και M16X1.5 ,M18X1.5, M10X1, M12X1.5, M14X1.5 που ταιριάζουν σε αρκετά καρτερ.