Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από trelokomio
Δν τρεχει ποταμι ουτε τωρα, σε 5.000 χιλιομετρα που εχω διανυσει εχει χασει καμποσες σταγονες. Φαντασου οτι οταν εγινε το σερβις και διαπιστωθηκε τυχαια η διαρροη, καθαρισε ο μηχανικος το σημειο και μου λει φερτο μετα απο 1000 χιλιομετρα να δουμε τι και ποσο χανει και μετα απο 1000 χιλιομετρα που το πηγα για ελεγχο δν ειχε "ποτισει" καν εκεινο το σημειο ακομη, μετα απο αλλα 1000 χιλιομετρα που το ξανα πηγα "ποτησε" και φαινοταν η διαρροη.Δν ειναι οτι χανει ποταμι, ειναι οτι στο σημειο που ειναι αυτη η διαρροη μπορει στα καλα καθουμενα να με αφησει απο δισκο αν παει εκει πανω βαλβολινη απο οτι μου ειπε ο μηχανικος με αποτελεσμα να μην εχω εμπιστοσυνη στο αμαξι πλεον και παντα να το εχω στο πισω μερος του μυαλου μου οταν προκυτε να κανω ταξιδι. Το θεμα ειναι αντε να μην μπω στην διαδικασια επισκευης και να αγορασω μετεχειρο ολοκληρο σαζμαν,.σαμπως και αυτο που θα αγορασω ξερω αν θα ειναι της προκοπης και τι μπορει να βγαλει στο αμμεσο μελλον, τουλαχιστον με την επισκευη ξερω οτι θα αλλαχθουν ολες οι τσιμουχες και θεωρητικα θα εχω το κεφαλι μου ησυχο τουλαχιστον σε θεμα διαρροων.
|
Καλησπέρα, για μενα το αφηνεις οπως ειναι και τσεκαρεις σταθμη τακτικα σχετικα. Οταν θα ειναι για καμια αλλαγη συμπλεκτη το κανεις τοτε. Εκτος αν γινει η διαρροη πολυ μεγαλη.
Και εμενα η διαρροη που ελεγα οταν καποια στιγμη πιστευω μεσα στους επομενους 2-3 μηνες να το κανω να αλλαξω συμπλεκτη θα το φτιαξω τοτε, αλλα εμενα φαινεται να ειναι ειτε απο φλαντζοκολλα καρτερ, ειτε απο τσιμουχα στροφαλου, αυτη θα αλλαχτει ετσι κι αλλιως γιατι δεν εχει αλλαχτει ποτε οσο εχω το μοτερ αυτο απο το 2003.
Εχω προσεξει παντως οτι Φθινοπωρο-Χειμωνα μειωνεται τοσο που να μην μενει καν λαδακι στον δρομο, μολις αρχισουν ζεστες μεγαλωνει και το αποκορυφωμα ειναι σε καυσωνες.
Συμπληρωνω λαδι στο μοτερ και υπομονη...