Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
Oι εκκεντροφοροι απο το ασημοκαπακο θα σε βοηθησουν να σπουλαρεις απο πιο χαμηλες στροφες την τουρμπινα σου για να εχεις ροπες και μεγαλυτερο φασμα αλλα μικροτερο peak ..Με τους εκκεντροφορους του μαυροκαπακου θα βγαλεις πιο πολλα αλογα στις ψηλες στροφες αλλα η τουρμπινα σου θα ξυπναει πιθανοτατα στις γυρω στις 5000 και πιο πριν θα ειναι σχεδον νεκρο το αμαξι ,κατι που ειναι ενοχλητικο/κουραστικο στην καθημερινη χρηση...Φυσικα οι διαφορες θα ειναι μικρες...δεν μιλαμε για χαωδεις διαφορες οποτε ...εσυ αποφασιζεις τι θες..
Μηνύματα: 78
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 193
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX
Oι εκκεντροφοροι απο το ασημοκαπακο θα σε βοηθησουν να σπουλαρεις απο πιο χαμηλες στροφες την τουρμπινα σου για να εχεις ροπες και μεγαλυτερο φασμα αλλα μικροτερο peak ..Με τους εκκεντροφορους του μαυροκαπακου θα βγαλεις πιο πολλα αλογα στις ψηλες στροφες αλλα η τουρμπινα σου θα ξυπναει πιθανοτατα στις γυρω στις 5000 και πιο πριν θα ειναι σχεδον νεκρο το αμαξι ,κατι που ειναι ενοχλητικο/κουραστικο στην καθημερινη χρηση...Φυσικα οι διαφορες θα ειναι μικρες...δεν μιλαμε για χαωδεις διαφορες οποτε ...εσυ αποφασιζεις τι θες..
οποτε φιλε μου γιωργο κραταω απο το ασημι οπως μου ειπε κ ομηχανικος!!με του μαυροκαπακου οντως τουρμπιζε στις 5000 κ πιο κατω ηταν μαυρο ψωφιμι το μοτερ!!!!απλα τωρα το νιωθω καλυτερα στα χαμηλα το αμαξι με μεγαλυτερη συμπιεση 10 ενω πριν ειχε 7..!!! κ απλα τωρα δν μπορω να το δω τι κανει ψηλα γτ χτυπαει πυρακια....(αναμενω να δω τι θα γινει με τον εγκεφαλο)
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikos-g6
οποτε φιλε μου γιωργο κραταω απο το ασημι οπως μου ειπε κ ομηχανικος!!με του μαυροκαπακου οντως τουρμπιζε στις 5000 κ πιο κατω ηταν μαυρο ψωφιμι το μοτερ!!!!απλα τωρα το νιωθω καλυτερα στα χαμηλα το αμαξι με μεγαλυτερη συμπιεση 10 ενω πριν ειχε 7..!!! κ απλα τωρα δν μπορω να το δω τι κανει ψηλα γτ χτυπαει πυρακια....(αναμενω να δω τι θα γινει με τον εγκεφαλο)
Me 7 συμπιεση ειναι λογικο να ειναι χαλια στις χαμηλες,...αλλα γενικοτερα οσα παιδια με μαυροκαπακο εχουν τουρμπισει , η τουρμπινα και με 9.5-10 συμπιεση πριν τις 4800-5000 δεν ξυπνουσε ποτε...κι απο κει και πανω λυσσαγε.Με τους πιο ηπιους εκκεντροφορους θα τουρμπιζεις λιγο χαμηλοτερα και θα εχεις πιο καλες ροπες στις χαμηλομεσαιες απλα θα χασεις μερικα αλογα ψηλα (συγκρινοντας τους εκκεντροφορους του ασημι με του μαυρου σε συνθηκες ιδιας πιεσης του τουρμπο)... αλλα θα εχεις πιο οδηγησιμο/ευχαριστο αυτοκινητο , οποτε μην πονοκεφαλιαζεις....Αν δεν εισαι dragsterας και καριεριστας κοντρακιας να ψαχνεις και το τελευταιο αλογο , καλα εκανες κι εβαλες εκκεντρα απο το ασημι...
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 515
Καλα μην περιμενεις και τιποτα τραγικη διαφορα με τα εκκεντρα απο το ασημι....
Τα εχουμε ξαναπει αυτα τα μοτερ εχουν φτιαχτει Ν/Α για 8αρες πως να το κανεις ,δεν μπορει να αποδωσει σε 6αρες........
Δηλαδη 5-8 θα δουλεψει οπως και Ν/Α ετσι και Turbo δεν γινεται αλλιως.......
Μηνύματα: 1.405
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 355
Όποιος θέλει 2-5 πάει σε groupvag και γενικά σε οτιδήποτε
ευρωπαϊκό με προδιαγραφές 15, πέντε καταλύτες κλπ κλπ.
Οι ιάπωνες θέλουν πάντα ΚΑΙ να στροφάρουν.
__________________
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΓΜΤ!
Μηνύματα: 115
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 140
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX
Me 7 συμπιεση ειναι λογικο να ειναι χαλια στις χαμηλες,...αλλα γενικοτερα οσα παιδια με μαυροκαπακο εχουν τουρμπισει , η τουρμπινα και με 9.5-10 συμπιεση πριν τις 4800-5000 δεν ξυπνουσε ποτε...κι απο κει και πανω λυσσαγε.Με τους πιο ηπιους εκκεντροφορους θα τουρμπιζεις λιγο χαμηλοτερα και θα εχεις πιο καλες ροπες στις χαμηλομεσαιες απλα θα χασεις μερικα αλογα ψηλα (συγκρινοντας τους εκκεντροφορους του ασημι με του μαυρου σε συνθηκες ιδιας πιεσης του τουρμπο)... αλλα θα εχεις πιο οδηγησιμο/ευχαριστο αυτοκινητο , οποτε μην πονοκεφαλιαζεις....Αν δεν εισαι dragsterας και καριεριστας κοντρακιας να ψαχνεις και το τελευταιο αλογο , καλα εκανες κι εβαλες εκκεντρα απο το ασημι...
Σψστα,οσο για τα εκεντρα ο μηχανικοσ κ τ προτεινε.εγω δν τ γνωρηζα..οσο για τ πυρακια λοιπν λετε δν φταιει τ χρονισμα ετσι? Κ τ τελευταιο οσο αφορα το σπολαρισμα δν με πηραζει στα ψηλα αν χασει γτ σε καθε αλαγη στν κοντρα μεχρι να ξαναπαει 5000στρ. Εχανε πολυ κ ο αντιπαλοσ εκανε πολυ μπαμ..