Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 12-10-13, 03:22
Το avatar του χρήστη FanIsHere
FanIsHere Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-09-2011
Μοντέλο: Corolla AE86
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 34 male
Μηνύματα: 285
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 197
FanIsHere είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από jason Εμφάνιση μηνυμάτων
το θεμα ειναι οτι και να βαλεις βαρος πισω, χειροτερο θα ειναι το αμαξι, μπροστα οτι φτιαξεις μονο καλο του κανεις.
Γι' αυτό ρωτάω. Γιατί αν βγάλω έστω και κάτι από πίσω (που είναι πιο εύκολο να βγει), θέλει το διπλάσιο από μπροστά. Σκέφτομαι την μπαταρία να την πάω πίσω για αρχή, αλλά και πάλι δεν αρκεί. Γι' αυτό ρωτάω την κατανομή, να έχω μια ιδέα!
__________________
Δείτε την ιστορία του AE86 μου: The story of my AE86
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 12-10-13, 15:16
Το avatar του χρήστη GMASTER6
GMASTER6 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 427
GMASTER6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αν το ψαχνεις επειδη θες να βελτιωσεις το balance αναμεσα στους 2 αξονες κατα το στριψιμο η καλυτερη λυση είναι να παιξεις με coilover και corner weight balancing...Αν θες να μεινεις με πιο προσιτες αναρτησεις στησε οσο περισσοτερο μπορεις το εμπρος μερος εκει ειναι που υστερουν πολύ οι 11αρες.Αντιστρεπτικη,ενισχυσεις φτερων υπάρχουν αρκετα στην αγορά.Μόνο με την μπαταρια πίσω δεν θα την παρατηρησεις καν την διαφορά.

Τελος να πω οτι πιο κοντα στο 50-50 που ειχα δει εγω ηταν 52,5%-47,5% οταν ημουν φουλ ντυμενος με υγραεριο και γεματο ρεζερβουαρ υγραεριου μισο βενζινης.Μπορει απο αποψη αναλογιας να κανε φιλικοτερο στο οριο το αυτοκινητο αλλα είναι απλα ο λαθος τρόπος να ψαχνεις το 50-50 προσθετοντας βαρος.Γενικα πάντως οταν προσθεσα το υγραεριο(το λεω ενδεικτικα για να καταλαβεις πως συμπεριφερεται με προσθετο βαρος πανω απο τον πισω αξονα η 11αρα)το αυτοκινητο εγινε λιγοτερο ρυθμίσιμο στα κλειστα,αλλα στην υπερβολη η υπερστροφη επαιρνε πολυ μεγαλυτερες διαστασεις
__________________
本物の男性はダウンヒル·バトル



すべてはバランスについてです

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GMASTER6 : 12-10-13 στις 15:23.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,16726208 seconds (76,01% PHP - 23,99% MySQL) with 25 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:56.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)