Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
μιας και μιλαμε για ιδεες, αν σε κανεναν κοπει η σωληνα αλουμινιου μπορει να κανει ευκαμπτη που ειναι πολυ πολυ δυσκολο να κοπει! ναι μου ειχε κοπει στο starlet! εφτιαξα λοιπον ευκαμπτη νομιζω καπου 60 ευρω εκανε και μετα περασα σπυραλ προστασιας Φ28mm και απο πανω μονωση 9mm! δειτε τις φωτος.
Στην μια με το μοτερ που φαινεται κατι μπλε ειναι με το σπυραλ, στην αλλη μετα ειχα βαλει και μονωση.
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
Σήμερα πήγα και έκανα ανακυκλωση το φρεον στο αμαξι, τελικα απο τα 700 γραμμαρια που παιρνει το συστημα ειχαν μεινει μονο τα 200! λογικο γιατι ειχα να βαλω απο προπερσι! δεν βρηκε διαρροες το μηχανημα γιατι πρεσαρει αερα πρωτα με πιεση πριν γεμισει. Μου πηρε 40 ευρω ο μαστορας αλλα τωρα ψυχει απο το 1ο λεπτο λειτουργιας! ρελαντι με A/C ανοιχτο 1.200rpm.
Μηνύματα: 107
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 246
Νικηφόρε λογικό δεν το λες.εχω να κάνω αλλαγή φρεον πάνω απο 5ετια και είναι οκ κάπου έχεις μικροδιαρροή ψαξτο με υγρό διαρροής. έπρεπε να σου βάλει ο μάστορας αφού είδε οτι δεν έχει απόδοση.
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tzou
Νικηφόρε λογικό δεν το λες.εχω να κάνω αλλαγή φρεον πάνω απο 5ετια και είναι οκ κάπου έχεις μικροδιαρροή ψαξτο με υγρό διαρροής. έπρεπε να σου βάλει ο μάστορας αφού είδε οτι δεν έχει απόδοση.
Το μηχανημα ομως κανει ελεγχο για διαρροες! αρχικα με υποπιεση ρουφαει ολο το υγρο τα παντα και συνεχιζει μεχρι να πιασει καποια πιεση, οπως ειναι λογικο θα εχανε πιεση θα φαινοταν και στα μανομετρα αν ειχε διαρροη καπου! μετα πρεσαρει αερα ΠΡΙΝ γεμισει με υγρα το συστημα και παλι δεν βρηκε τπτ! τωρα που το γεμισα πως να ψαξω αλλιως δλδ? ειχα να γεμισω απο προπερσι. Μου λεει ο μαστορας οτι τετοια γινονται σε πολλα αυτοκινητα και καινουρια πανε και κανουν τετοια. Αν ειχε διαρροη δεν θα εμενε τπτ μεσα. Mπορει βεβαια απο διαφορες συνδεσεις που οπως εδειξα σε φωτος ποιο πριν εχει διαφορα λαστιχακια τυπου oring να χανουν λιγο οταν ειναι κρυα και ετσι το μηχανημα να μην βλεπει διαρροες! ομως πως θα ειναι σιγουρο αυτο? γιατι πρεπει να τα λυσω ολα και να ψαξω να βρω λαστιχα! και φυσικα το συστημα να μην εχει υγρα μεσα! παντως το φρεον βρωμαει ασχημα! εχω ελεγξει τα σημεια αυτα και δεν μυριζει τπτ!
Υ.Γ τι ειναι αυτο το υγρο διαρροης? που το βρισκεις? ποσο εχει και πως το βαζεις? και πως δουλευει αυτο? γιατί πρωτη φορα το ακουω!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 07-06-12 στις 22:18.