Αυτό αρκεί θα το δω στο σπίτι στα προγράμματα αν έχει κάτι. Πάντως και στην θύρα OBD-II πρεπει να φερνει το καλωδιο της ECU και απο εκει θα μπορεις να παρεις το σημα αν βρουμε ποιο καλώδιο είναι! εδω λεει κατι?
http://www.dtdauto.com/Product/Produ...7;20Scan_E.htm στις θυρες OBD-II το OX2 πρεπει να ειναι, αν βαλεις εκει ενα πολυμετρο και το γειωσεις καπου το αλλο ακρο θα πρεπει να δειχνει μια ενδειξη σε volts που θα αλλαζει αναλογα ποσο γκαζι πατας, γιατί το halmeter στην ουσια μεταπρεπει τα volts σε leds τα οποια αντιστοιχουν σε καποια ταση σε volts, γιαυτο και βλεπεις τα wideband και αναγραφουν συνηθως ψηφιακα και τα volts.