Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 14-09-11, 23:02
Το avatar του χρήστη drummerhellas
drummerhellas Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 02-07-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
drummerhellas είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παιδιά ευχαριστώ για την αμεσότητα των απαντήσεων.

Νικηφόρε το αυτοκίνητο μέχρι στιγμής έχει κάνει αρκετές ευθυγραμμίσεις και σε διαφορετικά συνεργεία. Κανένας μάστορας δεν μου είπε οτι δεν έρχεται... Μόνο ο τελευταίος μου είπε κάτι για σταυρό αλλά θα έπρεπε να το λύσει να το δει και το αφήσαμε αφού σε λίγο θα αλλάξω αμορτισέρ και θα το δούμε τότε...

Στην τελευταία αλλαγή φρένων αλλάξαμε και φούσκα ημιαξονίου (δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αυτό) αν και όπως είπα το θεματάκι το έχω σχεδόν απο την αρχή.

Εαν πάλι κάτι δεν πάταγε σωστά απο τη μία πλευρά, δεν θα έπρεπε να έχει το πρόβλημα απο τη μεριά αυτή; Τώρα το τιμόνι κολλάει περίπου 1-2 μοίρες αριστερά ή δεξιά και το αυτοκίνητο κινείται εγκάρσια σαν να αλλάζει λωρίδα παππούς με 30km/h στην εθνική... Όταν το ισιώνω με το χέρι πάει ευθεία αλλά άντε βρες με το χέρι την απόλυτη ευθεία... Οπότε διορθώνω συνέχεια μία ελάχιστα αριστερά, μία ελάχιστα δεξιά, ισομερώς...

Να σου πω την αλήθεια όταν οδηγώ το καινούργιο Ι30 της κοπέλας μου (άντε βάλε στο μυαλό της γυναίκας οτι το ΤΟΥΟΤΑ είναι καλύτερο) που πάει καρφί μου κακοφαίνεται αφού έχω συνηθήσει τις διορθώσεις... (ωραίο το Ι30 αλλά μια χαλάει ο αισθ. παρκαρίσματος, μια ξεκολλάει ο αισθητήρας βροχής μαζί με κομμάτι απο τζάμι, μια δεν τραβάει με AC ανοιχτό, μια το ένα, μια το άλλο, άι στο ****λο...).

Davaris πριν το πάρω το αυτοκίνητο ελέγχθηκε στην Toyota οπότε δεν νομίζω και αυτοί να μην το έβλεπαν αν ήταν στουκαρισμένο...

corollakiato δεν ασχολούμαι με πράγματα που δεν γνωρίζω οπότε τα λαδώματα κλπ τα αφήνω στους μαστόρους. Θα το ρωτήσω πάντως, ευχαριστώ...

GMASTER6 η νεκροψία θα δείξει... Τώρα που θα πάει για αμορτισέρ θα το αναφέρω και αυτό. Ευχαριστώ κι εσένα...
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 15-09-11, 08:27
Το avatar του χρήστη nvrkp streetracing
nvrkp streetracing Offline:
 
Εγγραφή: 02-05-2009
Μοντέλο: E12 1.4 pro f/l
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 671
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 267
nvrkp streetracing είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
υψηλη πιεση ελαστικων ισως?
__________________
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 15-09-11, 08:31
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nvrkp streetracing Εμφάνιση μηνυμάτων
υψηλη πιεση ελαστικων ισως?

Παίζει ρόλο και αυτο????!!!!!
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 15-09-11, 09:56
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Ο αερας στα ελαστικά παίζει ΠΟΛΥ μεγάλο ρόλο στην ευθυγράμμιση! μπορεί μερικοί να μην το πιστεύετε αλλά πολλές φορές που μου τραβάει κοιτάω τα λάστιχα και βρίσκω σε μερικά αποκλιση 2-3 λιμπρες. Μόλις βάλω και στα 4, 30 λίμπρες τοτε όλα καλά! μάλιστα ακόμα και τα μπροστινα λάστιχα να έχουν πχ 30 λίμπρες αν το πισω δεξι εχει 15, τοτε και παλι τραβαει το τιμονι!! ολα αυτα τα έχω πάθει ΑΠΕΙΡΕΣ φορες γιαυτο ελέγχω παρα πολυ συχνά την πιεση των ελαστικών. Μιλαω για αερα οχι άζωτο, γιατί έχει άλλη συμπεριφορά. Εγώ βάζω μόνο αέρα. Αν όλα τα λάστιχα έχουν ίδιες λιμπρες ακόμα και παραπάνω πχ 35, δεν τραβαει το τιμονι, αυτο γινεται αν εχουν διαφορα μεταξύ τους και κυρίως αν είναι ανάμεσα στα 2 μπροστινά λάστιχα. Πχ αν το ενα ειναι 30 και το αλλο 25 λογικο δεν είναι να τραβάει???

Υπάρχει και το άλλο, μπορεί να έχει τρακάρει το αμάξι ο προηγούμενος και να έχει στραβώσει κάτι μη αναλώσιμο, έτσι ενώ φαίνονται όλα ίσια να έχει πρόβλημα. Για παράδειγμα μια φορά με την corolla έπεσα σε μια μεγάλη λακούβα φορτωμένο το αμάξι. Η μπροστινη ζαντα εχασε αερα και στραβωσε (την εκανα τορνο), η πισω και αυτη τα ιδια. Τα έφτιαξα αυτά και δεν φαινόταν κανένα αλλο πρόβλημα. Οταν εκανα ομως ευθυγραμμιση ο πισω δεξις τροχος εβγαζε camper -1,5 μοιρα! ενώ πισω αριστερα ειχε -0.5! ακομα και με το ματι φαινοταν!!! οτι και αν καναμε δεν βρηκαμε ποτε τι ηταν! τωρα το αμορτισερ το κανει? το ακρο? πισω οι βραχιονες? δεν ξέρω και δεν μπορώ να κανω και τετοιες δοκιμές. Οποτε αλλαξα τις βιδες στα αμορτισερ με μικροτερες ωστε να δινω γωνια camper και βαλαμε και τους 2 τροχους στην -1,0 μοιρα και ολα καλά!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 15-09-11 στις 10:03.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 15-09-11, 11:41
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο αερας στα ελαστικά παίζει ΠΟΛΥ μεγάλο ρόλο στην ευθυγράμμιση! μπορεί μερικοί να μην το πιστεύετε αλλά πολλές φορές που μου τραβάει κοιτάω τα λάστιχα και βρίσκω σε μερικά αποκλιση 2-3 λιμπρες. Μόλις βάλω και στα 4, 30 λίμπρες τοτε όλα καλά! μάλιστα ακόμα και τα μπροστινα λάστιχα να έχουν πχ 30 λίμπρες αν το πισω δεξι εχει 15, τοτε και παλι τραβαει το τιμονι!! ολα αυτα τα έχω πάθει ΑΠΕΙΡΕΣ φορες γιαυτο ελέγχω παρα πολυ συχνά την πιεση των ελαστικών. Μιλαω για αερα οχι άζωτο, γιατί έχει άλλη συμπεριφορά. Εγώ βάζω μόνο αέρα. Αν όλα τα λάστιχα έχουν ίδιες λιμπρες ακόμα και παραπάνω πχ 35, δεν τραβαει το τιμονι, αυτο γινεται αν εχουν διαφορα μεταξύ τους και κυρίως αν είναι ανάμεσα στα 2 μπροστινά λάστιχα. Πχ αν το ενα ειναι 30 και το αλλο 25 λογικο δεν είναι να τραβάει???
Δεν μιλαμε να τραβαει το αμαξι δεξια ή αριστερα.
Μιλαμε να μην γινεται πληρης επαναφορα τιμονιου απο αριστερα ή δεξια λόγω μεγάλης πίεσης στα ελαστικα.
Αλλο το ενα, αλλο το αλλο.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 15-09-11, 18:14
Το avatar του χρήστη drummerhellas
drummerhellas Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 02-07-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
drummerhellas είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Όπως σας είπα και προηγουμένως, το αυτοκίνητο το έχω 5 χρόνια περίπου και τουλάχιστον όσον αφορά την πίεση του αέρα στα ελαστικά την έχω ελέγξει και αλλάξει μερικές φορές για να δω συμπεριφορά (τσάμπα είναι). Και με τα παλιά λάστιχα και με τα νέα... τα ίδια...

Επίσης, μετά απο ζυγοστάθμιση που ελέγθηκαν και τα ελαστικά, το ίδιο ακριβώς.

Αρχίζω να πιστεύω οτι κάτι είναι χτυπημένο όπως είπε ο Νικηφόρος και δεν φαίνεται... αλλά και πάλι με βάζει σε σκέψεις οτι το ίδιο γίνεται και δεξιά και αριστερά και με τις ίδιες μοίρες στο τιμόνι...

Ας ελπίσουμε οτι ο μάστορας έχει δίκιο και είναι απλά σταυρουδάκι...

Πάντως μια απο αυτές τις μέρες παίζει να ανέβω Έδεσσα οπότε θα σας έχω πιο λεπτομερές report για το θέμα...
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 15-09-11, 18:41
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
για τον σταυρό κτλ μπορεις να δεις το θέμα με το τρίξιμο εδώ :
http://www.corollaclub.com/forums/sh...t=16926&page=2 και http://www.corollaclub.com/forums/sh...t=16926&page=3
έχω πολλές φωτος που τα δειχνουν ολα αναλυτικά! γιατι ξηλωσα ΟΛΟ τον αξονα τιμονιου μαζι με τους σταυρους κτλ!
αν και προσωπικά πιστευω σιγουρα πως το αμαξι εχει τρακαρει και κάτι είναι στραβό! μπορει ακομα και να ειναι απλά ενα απο τα ψαλίδια! μου ετυχε να στραβωσω ψαλίδι γιατι πατησα λαδια και μαζεψα μια νησιδα και οντως πηγαινε οπως λες! βεβαια στην περιπτωση μου ηταν ΠΑΡΑ πολυ στραβο! αν ειναι ελαχιστα μπορει ομως να μην φαινεται!
Το δικο μου εγινε έτσι : http://i180.photobucket.com/albums/x...idistravo2.jpg
και ποιο κοντά : http://i180.photobucket.com/albums/x...idistravo3.jpg
στις φωτος εχουμε αφαιρεσει το μπαλακι ψαλιδιου, με εκεινο πανω και παλι μετα δυσκολιας το έβλεπες με το μάτι!

Στο θεμα με τον αερα στα λαστιχα αν ειναι σε ΟΛΑ τα λαστιχα ιδια πιεση αλλα μεγαλυτερη δεν υπάρχει κανενα προβλημα επαναφορας, γιατι το εχω δοκιμασει, απλα το αμαξι πηδαει περισσοτερο σε ανωμαλιες του εδαφους, αν ομως τα λαστιχα δεν εχουν ολα την ιδια πιεση (εστω και αν αυτες ειναι παραπανω απο τις κανονικές) τοτε ναι μπορει να επηρεαζει την επαναφορα του τιμονιου, νομιζω λογικό είναι, εξάλου προβλημα ευθυγραμμισης συνεπαγεται και πρόβλημα στην επαναφορα τιμονιου, δεν μπορει να μην ειναι ευθυγραμμισμενο αλλα στην επαναφορα να είναι οκ!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 15-09-11 στις 18:56.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Νέα Toyota Corolla: η επαναφορά της ιστορικής επωνυμίας σηματοδοτεί και μια νέα εποχή NikiforosGT OFF TOPIC 7 25-02-19 20:28
Το τιμόνι γρατζουνάει κατά την επαναφορά! corolla92 TOYOTA COROLLA 111(G6) 3 16-07-16 07:46
Αλλαγή χρώματος oθόνης display σε zze111 thomas620 SUPPORT 5 08-01-09 23:38
Πρόβλημα ...στην ευθεία giannis_k1452 TOYOTA COROLLA 111(G6) 17 13-11-08 09:00
Θόρυβος σε zze111 g6 mspant TOYOTA COROLLA 111(G6) 0 01-11-08 22:36



Page generated in 0,22228408 seconds (81,68% PHP - 18,32% MySQL) with 36 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:55.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)