Taso δεν ξέρουμε τι τακακια να πάρεις γιατί δεν ξέρουμε τι ακριβώς είναι οι δισκόπλακες σου, δλδ αν πάρεις μαλακά θα τα τρωει γρήγορα, αν είναι σκληρα μπορεί να σου φάνε δισκοπλακες ή να σφυριζουν! εγω θα τα έβαζα ολα τις Toyota να ειμαι σίγουρος, φυσικά αν θέλουμε κάτι πολύ extreme πχ 4πιστονες εκεί πάμε σε Ap Racing. Brembo ktl. Για τα σωληνάκια αν πάρεις της Goodridge όπως είπε και ο ΤΑΡΖΑΝ δεν βγάζει για δισκόφρενα στα πισω, μονο για ταμπουρια, οποτε θα πρέπει να κόψεις τα ακρα τους και να πρεσαρεις τα σωστά όπως έκανα εγώ στον Παφιτη, αλλιώς να βρεις την άλλη μάρκα!
TARZAN για το πρόβλημα μου λες, μυρίζομαι πρόβλημα στο σερβοφρενο! και να σου πω και γιατί. Το σερβόφρενο αν δεν το ξερεις είναι αυτο το μεγάλο στρογγυλό πραγμα που ειναι πισω από την αντλία και το δοχειακι των υγρων φρενων. Δουλευει με υποπιεση του κινητηρα και έχει μεσα μεμβράνη και στην ουσία μας βοηθάει στο φρεναρισμα δλδ είναι ποιο μαλακό το πενταλ και δεν θέλει πολύ δύναμη από τον οδηγό για να φρεναρουμε. Μπορεις να δοκιμασεις σβήνοντας το μοτερ και φρενάροντας αν τσουλαει το αμαξι να δεις διαφορές. Αν λοιπον το σερβο σου χανει πχ υποπιεση ας πουμε αν εχει τρυπήσει ή κοπει το σωληνάκι, ή ακόμα και η μεμβρανη, τοτε θελεις πολυ δυναμη για να φρεναρεις και κουράζεις τα πόδια σου, το αμάξι αργεί πολυ νε φρενάρει, μεγαλώνει και η απόσταση φρεναρίσματος και τέλος τα φρενα δεν πιανουν καλα! αν εχεις αυτά τα συμπτώματα πιστεύω πως αυτό ίσως να είναι το προβλημά σου. Μπορεί και αλλα να ειναι αλλα αυτό είναι το συνηθέστερο όπως κατάλαβα. Καλύτερα να πας σε εναν φρενα όμως να στο κοιτάξει!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 16-02-11 στις 16:54.
|